ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Felietony
Autor Wiadomość
Hornet 
Milanista




Dołączył: 30 Sie 2004
Skąd: Bojanowo
Wysłany: Czw Sty 02, 2014 11:31   

Świetny felieton :ok: Fajne zdjęcia ;)
 
 
konrad_acm 
Milanista




Dołączył: 26 Cze 2005
Wysłany: Pią Maj 23, 2014 14:29   

Polecam felieton o Barbarze Berlusconi, SineCere świetnie napisane :ok:
Tygrysiość :lol2:
_________________
強度米蘭
 
 
Carlo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Sie 2003
Skąd: Byszyce
Wysłany: Pią Maj 23, 2014 16:47   

Ja z kolei nie rozumiem zupełnie tego felietonu. Rozumiem, że był napisany w lekkiej konwencji, żartobliwie, ale nie mam pojęcia "co autor miał na myśli"...
_________________
Leopolis semper fidelis!
 
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Pią Maj 23, 2014 20:51   

Niestety mam podobnie. Mimo wszystko dobrze, że piszemy felietony... moze kiedyś sam się pokuszę :)
 
 
SineCere 
Milanista



Dołączył: 21 Cze 2012
Skąd: Otwock
Wysłany: Pią Maj 23, 2014 22:51   

Fajnie, że odezwały się jakiekolwiek głosy. Nie ma nic przyjemniejszego niż komentarze, nawet jeśli nie zawsze pozytywne ;)

Carlo napisał/a:
nie mam pojęcia "co autor miał na myśli"

Już spieszę z wyjaśnieniami ;) W zamyśle miał być to felieton o Barbarze Berlusconi i o tym, że odkąd trafiła do zarządu przyspieszył rozkład klubu. A że lubię dygresje, to wyszło chaotycznie, ale generalnie chodziło o to, iż Milanowi nie robi dobrze mała wojenka na górze i autor wolałby, gdyby rządziła jedna osoba (nawet ta z innej opcji), byleby tylko to miało ręce i nogi. Choćby kaleczne, ale niech to będzie jedna wizja. Starcia różnych projektów, nieustępliwych charakterów nie wychodzą nam na razie na dobre.

konrad_acm napisał/a:
SineCere świetnie napisane

Dzięki, polecam się na przyszłość :piwo:
_________________
"Jeśli nie marzysz, to jesteś głupi"
 
 
paolo219 
Milanista



Dołączył: 27 Gru 2008
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Wrz 07, 2014 17:37   

Nazywanie Benfiki marnym klubem to raczej przesada. Obecnie Portugalczycy nie są chyba gorsi od Milanu. Swoją drogą ciekawe jaką rolę będzie pełnił tam Cristante. Przestrzegałbym też przed krytyką sprowadzania do klubu piłkarzy anonimowych (w felietonie mowa o Bonaventurze). Może czasami taki transfer okazać się lepszy niż sprowadzenie kolejnej gwiazdy po 30stce. Kaka w 2003 też był anonimowy...
 
 
 
wasyl 
Milanista



Dołączył: 26 Lut 2011
Wysłany: Wto Wrz 09, 2014 04:31   

paolo219 napisał/a:
Nazywanie Benfiki marnym klubem to raczej przesada. Obecnie Portugalczycy nie są chyba gorsi od Milanu. Swoją drogą ciekawe jaką rolę będzie pełnił tam Cristante. Przestrzegałbym też przed krytyką sprowadzania do klubu piłkarzy anonimowych (w felietonie mowa o Bonaventurze). Może czasami taki transfer okazać się lepszy niż sprowadzenie kolejnej gwiazdy po 30stce. Kaka w 2003 też był anonimowy...


Ogolnie felieton bardzo ciekawy ale mam takie same spostrzezenia. Na ta chwilę patrząc obiektywnie to My jesteśmy tym marnym klubem-Benfica gra w Europie i chłopak będzie mógł z niej się wybić jeszcze wyżej(o ile bedzie grał). Na ta chwilę Milan jest wielkim klubem,ale tylko z nazwy...
 
 
miszcz 
Milanista




Dołączył: 02 Paź 2005
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Wrz 09, 2014 18:06   

Czytając ten felieton myślałem, że czytam kolejne posty najbardziej tutaj aktywnych użytkowników. Nic nowego i ciekawego :) Ale to tylko moje zdanie.
_________________
"...najmroczniejsze czeluście piekieł zarezerwowane są dla tych, którzy zdecydowali się na neutralność w dobie kryzysu moralnego"
 
 
kapiMCP 
Milanista




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: z MCP
Wysłany: Pon Wrz 15, 2014 07:56   

Cytat:
"Nie jeden klub i nie jeden piłkarz w letnich czy zimowych przerwach na boiskach wyczyniali cuda, które nie znalazły przełożenia nawet w 1%."

(za http://acmilan.pl/prasa/f...6_milionow.php)

Czy Redakcja mogłaby poprosić Autora o przytoczenie choćby jednego przykładu na "wyczynianie cudów" przez jakiś klub w sparingach, które to cuda "nie znalazły przełożenia nawet w 1%". Myślę, że skoro padają takie liczby warto byłoby podać ich źródło. Bo nie zakładamy chyba, że autor bajdurzy i swym bajdurzeniem raczy miliony polskich Milanistów?

PS. http://sjp.pwn.pl/sjp/niejeden_I;2488807
_________________
www.MilanClubPolonia.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group