ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gry - temat zbiorczy
Autor Wiadomość
VelenoRosso 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Wrz 2011
Skąd: Pavia
Wysłany: Nie Sty 04, 2015 17:55   

Kojak napisał/a:
Nie przesadzałbym z tymi hejtami na drugą część DA

RPG gdzie moge dowolnie kreowac glownego bohatera bo byli zbyt leniwi by odpowiednio rozbudowana fabule przygotowac?
Na stos z takimi leniwymi koderami ^^
_________________
Ed i colori che noi portiamo sono la gloria
 
 
Novantadue 
Milanista




Dołączył: 27 Wrz 2013
Wysłany: Nie Sty 04, 2015 18:46   

Ciężko winić akurat koderów za fabułę. :P Też myślę że dwójka jest ofiarą wysoko postawionej poprzeczki przez część pierwszą, nawet jeśli słabsza to wciąż bardzo fajna gra. Podobnie z resztą było z Gothiciem 3, Falloutem 3, czy paroma innymi tytułami.
 
 
VelenoRosso 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Wrz 2011
Skąd: Pavia
Wysłany: Pon Sty 05, 2015 15:01   

Novantadue napisał/a:
Ciężko winić akurat koderów za fabułę. :P .

A kogo?
Poza producentami gry, cala reszta to koderzy, obojetnie czy jestes lead designer, czy od muzyki, w CV musisz miec zes koder
_________________
Ed i colori che noi portiamo sono la gloria
 
 
Novantadue 
Milanista




Dołączył: 27 Wrz 2013
Wysłany: Pon Sty 05, 2015 18:19   

Pierwsze słyszę o czymś takim. :dunno: Jakieś źródło?
 
 
kamilus 
Milanista




Dołączył: 23 Wrz 2013
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon Sty 05, 2015 18:40   

Koder (developer) robi to, co dostanie w dokumencie od scenarzysty, który tworzy fabułę. Gdyby miał jednocześnie tworzyć grę i tworzyć fabułę, to czas tworzenia gier rpg wydłużyłby się ze dwa razy. -_-
 
 
VelenoRosso 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Wrz 2011
Skąd: Pavia
Wysłany: Pią Sty 09, 2015 13:38   

Novantadue napisał/a:
Pierwsze słyszę o czymś takim. :dunno: Jakieś źródło?

oferty pracy w kazdym studio?
w wymaganiach jest jak byc ze poszukuja doswiadczonych koderow, niezaleznie od stanowiska.
_________________
Ed i colori che noi portiamo sono la gloria
 
 
Venomik 
Juventino




Dołączył: 16 Sie 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: Pią Sty 09, 2015 13:40   

Nie łapię.
Jak poszukują kogoś do PRu to pisza, że szukają kodera z wysokimi umiejętnościami budowania marki?
_________________
Dirty mind
 
 
 
VelenoRosso 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Wrz 2011
Skąd: Pavia
Wysłany: Sob Sty 10, 2015 00:17   

Venomik napisał/a:
Nie łapię.
Jak poszukują kogoś do PRu to pisza, że szukają kodera z wysokimi umiejętnościami budowania marki?

Nie.
Jezeli jest oferta dla np designera do rysowania grafik i tak potrzebuje doswiadczenia w kodowaniu
Ofert dla PRowcow nigdy nie przegladalem to sie nie wypowiem.
Ale wszystkie oferty pracy przy grach jakie widzialem a ktore nie byly na szczeblu managment wymagaly doswiadczenia jako koder.
Zdaza sie ze nawet dla project manager, tez wymagaja doswiadczenia koderskiego
_________________
Ed i colori che noi portiamo sono la gloria
 
 
cortess 
Milanista




Dołączył: 26 Cze 2006
Skąd: sprzed monitora
Wysłany: Pią Lut 27, 2015 22:27   

Coraz częściej gry przygodowe wychodzą w formacie epizodów. Najpierw było to domeną studia Telltale, potem Dreamfall Chapters zdecydowano w tej konwencji wypuścić, a teraz Life Is Strange - kolejna przygodówka podzielona na odcinki. Najpierw pomyślałem fajnie, będzie trochę dłużej trzymać w napięciu jak serial (zamiast dwóch dni na przejście, będzie to dozowane). Ale jak się czeka jak w wypadku Dreamfalla pół roku na 2 epizod to bywa to frustrujące. Telltale przynajmniej ma to określone, że wychodzi część co 2 miesiące - można wytrzymać. A propo tego studia, po genialnym The Wolf Among Us teraz równolegle wydają 2 tytuły: Game Of Thrones i Tales From The Borderlands. Zapowiedziany jest też 3 sezon The Walking Dead (sam jeszcze 2 nie ruszyłem - muszę ponownie "jedynkę" przejść, bo gdzieś save'y zapodziałem, a nie mam kiedy usiąść do tego). Co do oceny tych bieżących tytułów: Gra o Tron zdecydowanie lepsza gra niż serial (który mnie po prostu nudzi i doprowadza do szału; oglądam niejako z przymusu, a jedyny plus to chyba taki, że dzięki temu ogarniam lepiej fabułę gry, cały czas jednak próbuję sobie zamaskować ten świat wmawiając sobie "to jak rycerze, średniowiecze, walki rodów, zupełnie normalnie, nie będzie żadnych ogrów, elfów i smoków dla dzieci"); Borderlands - przyznam nie grałem w gry tej serii (są to bodajże strzelanki, a to nie moja działka), ale ta przygodówka od TT super się zapowiada (bardzo przyjemnie mi się grało w 1 epizod, czekam na dalsze). Jeszcze jeden wspomniany tytuł "Life Is Strange" - może otoczka mało interesująca (jakieś nastolatki, tematyka stricte artystyczna/fotograficzna), ale główny motyw cofania czasu i wpływ tego na przyszłość może okazać się ciekawa (na pewno w kolejne części zagram).
_________________
Saremo una squadra di diavoli. I nostri colori saranno il rosso come il fuoco e il nero come la paura che incuteremo agli avversari! [Herbert Kilpin (16.12.1899)]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group