ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
NC+
Autor Wiadomość
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 12:59   

pionka napisał/a:
Ale bardziej niż pod presją AntyNC+ to oni się ugięli pod presją UOKiKu bo ludzie to sobie mogą krzyczeć

Ale gdyby nie usilne krzyki ludzi to UOKiK miałby w dolnej części pleców zajmowanie się NC+ w myśl zasady "brak zgłoszeń = brak problemu". A do cacy to im sporo brakuje, bo te pakiety wcale tak atrakcyjne nie są. No ale chociaż jest czas do końca umowy na decyzję dla niektórych ;)
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
Archiwista 
Juventino




Dołączył: 08 Kwi 2013
Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 18:00   

Dograć (dooglądać) jakoś ten sezon do końca, dać sobie spokój z telewizją na najbliższe miesiące i zobaczymy, jak to się rozwinie, ułoży, spartaczy...
 
 
sneer 
Milanista




Dołączył: 29 Mar 2012
Wysłany: Pon Kwi 15, 2013 09:59   

Dodzwoniłem się dzisiaj z ciekawości do NC+ i jedyna oferta jaką dla mnie mieli to pakiet C+ Platinium za 99zł zamiast 119zł. Jakby w cenie był NC+ GO to może i bym się skusił na taką opcje ale niestety pani na infolinii była nieugięta i powiedziała, że jedyna promocja to właśnie ten pakiet za niższą cenę.

Poczekam do maja na pojawienie się pakietu sportowego i zobaczymy.
_________________
Never argue with idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.
 
 
pionka 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 18:40   

A jednak nie pozostałem na starej umowie bo zadzwonił do mnie pan z NC+ i zaoferował ofertę nie do odrzucenia. Jednak wypowiedzenia czynią cuda ;)
Dialog wyglądał następująco:

Pan: Dzwonię do pana ponieważ wysłaliśmy do pana ofertę, która się panu nie spodobała i złożył pan wymówienie. Dlaczego?
Ja: Ponieważ zaproponowaliście mi pakiet dużo droższy w dodatku bez tych treści, dla których głównie byłem abonentem Nki.
Pan: A co to takiego?
Ja: Głównie sport czyli Liga Mistrzów i liga włoska, którą rozrzuciliście na 5 programów a zaoferowaliście mi tylko dwa z nich.
Pan: Wobec tego ja mam dla pana ofertę Canal+ Universe z 6 kanałami Canal+ na 12 misięcy za 54zł
Ja: :o

Przygotowywałem się do negocjacji tego właśnie pakietu z wszystkimi canal+ za 64zł a tu gość mi bez żadnych rozmów sam rzuca to co chciałem za 54zł czyli dokładnie za tyle ile płacę teraz w N.
Wziąłem bez gadania. Oczywiście nagrałem sobie rozmowę z panem gdyby w razie czego coś się okazało inaczej niż mi zaoferowano :)
 
 
 
PrzeM 
Milanista




Dołączył: 23 Lip 2010
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 22:13   

Istnieje obowiązek przechowywania takich nagrań przez firmy w ciągu chyba 12 miesięcy od rozmowy, także zawsze w razie jakichkolwiek problemów można się na to powoływać, gdyby się okazało, że nagrań nie ma, to tym gorzej dla nich - odpowiednie ograny na pewno by się tym zainteresowały. A oferta fakt super :ok:
 
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Wto Kwi 16, 2013 22:37   

"rozmowa MOZE byc nagrywana" + to, że zapewne żadna firma nie udostępni ochoczo nagrania, ktore jest na jej niekorzyść.
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 00:38   

PrzeM, nie wydaje mi się. To chyba tylko wewnętrzna sprawa firmy i te nagrania bardziej służą jako bat na konsultantów i smycz na zgadzających się na wszystko klientów niż ew. oręż obronny tychże w walce z molochem.
UWAGA, <cool story mode: ON> :P
Miałem taką sytuację z Play, że notorycznie nie przychodziły mi faktury, więc to reklamowałem i reklamacje przyjmowano, ale kiedy potem znów nie dostawałem wszystkich rachunków, zadzwoniłem na infolinię, gdzie powiedziano mi, że bez problemu rozwiążą ze mną umowę za porozumieniem stron (bez kar), jako że roszczenie reklamacyjne nie zostało usunięte i nadal się pojawia. Niestety, wymówienia na piśmie nie dostałem, ale nie przychodziły żadne noty obciążeniowe ani wezwania do zapłaty, więc uznałem, że tamta rozmowa była dla nich wiążąca. Wiadomo "rozmowa z konsultantem jest nagrywana". Jakież było moje zdziwienie, gdy po prawie 3 latach dostałem kwit od komornika, że zalegam jakiejś spółce krzak z Warszawy spore pieniądze i że postępowanie przeprowadzono w Lublinie (słynny "e-Sąd" przy Bocznej Lubomelskiej), a mój dług ściągnie komornik z Siemianowic Śląskich. Pierwsza mina to klasyczne WTF?! " :/ ", ale potem skojarzyłem i jak napisałem odpowiednie pisma o "przywrócenie terminu do zgłoszenia sprzeciwu" itd. okazało się, że Play sprzedał im moją "należność" - niezapłacone faktury za miesiące, kiedy umowy już nie powinno być + kara za zerwanie. Łącznie jakieś lekkie 1500 zeta (bez kosztów i odsetek), Poszedłem z nimi na noże i sprawa wróciła do sądu, tym razem prawdziwego i co się okazuje? Oni trzymają rozmowy przez 90 dni dla "celów wewnętrznych", ale nie umieli udowodnić dosłania mi faktur, więc Sąd sprawę rozstrzygnął po mojej myśli :ok: <cool story mode: OFF>
Te 12 miesięcy, o których mówisz to pewnie obowiązek trzymania bilingów ABONENTÓW (czyli tylko związanych umową, pre-paidów to nie dotyczy), ale w stosunku do operatorów komórkowych, a nie wszelkich infolinii. Te trzymają to wyłącznie dla siebie i nic tego nie reguluje, niestety...
Mam nadzieję, że rozjaśniłem :piwo:
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
PrzeM 
Milanista




Dołączył: 23 Lip 2010
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 01:06   

Może trochę się zagalopowałem, ale coś jest na rzeczy: http://www.callcenternews...ie-rozmow-w-cc/
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 06:00   

pionka napisał/a:
Oczywiście nagrałem sobie rozmowę z panem gdyby w razie czego coś się okazało inaczej niż mi zaoferowano
Pionka zmartwię cie. Twoje nagranie nie będzie żadnym dowodem w sprawie bo nie poinformowałeś gościa o takowej. To tak samo jak dzwonią do ciebie nachalni sprzedawcy wszelakiego gówna i pytają o zgodę nagrywania rozmowy - mówisz nie... i się rozłącza jeden z drugim ;)
 
 
konrad_acm 
Milanista




Dołączył: 26 Cze 2005
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 07:39   

Stawiam flaszkę, że pionka powiedział gościowi żeby nie ściemniał bo go nagrywa :)
_________________
強度米蘭
 
 
Pamato 
Milanista z Klasą




Dołączył: 29 Sty 2005
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 07:45   

chrissnail ma rację. dlatego proponuję przy każdej nadarzającej się okazji zadać konsultantowi sakramentalne pytanie: "czy wyraża Pan/Pani zgodę na to, iż ja również będę nagrywał tę rozmowę dla celów rozstrzygania ewentualnych roszczeń z Państwa strony?" i ta chwila ciszy na linii... ;) zdarzyło mi się raz czy dwa, że taki konsultant się rozłączył bez odpowiedzi :brew:
 
 
 
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 10:23   

chrissnail &Pamato,
Jest dokładnie jak mówicie. Skoro konsultant informuje nas o nagraniu rozmowy, my również musimy to zrobić jeśli go nagrywamy. W przypadku rozprawy w sądzie (a raczej nikt się sądził nie będzie o nc+), sędzia MOŻE (ale nie musi) dopuścić takie nagranie jako dowód w sprawie.
Kiedy teraz do mnie dzwonią i się dowiadują, że są nagrywani, zazwyczaj pada pytanie "Ale jak to?" albo jest kilka sekund ciszy, a potem przerwane połączenie ;) Ja sam załatwiam wszelkie niejasności przez e-mail, bo wtedy mam coś na "piśmie" :ok:

PrzeM,
Ten "artykuł" sam mówi, że chodzi tu tylko o "sugestie i postulaty" UOKiK, a nie o faktyczne przepisy prawa w Polsce. Co więcej, artykuł ma rażące błędy jak tu:
Cytat:
(...)to postulaty jakie znalazły się w przygotowanym przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów opracowaniu poświęconym dobrym praktyką na rynku telekomunikacyjnym.
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 17:32   

Tak w ramach informacji: "Udostępnienie wizerunku osoby może nastąpić tylko za zgodą osoby nagranej (należy ją o nagraniu poinformować - może nie wyrazić zgody) lub orzeczenia właściwego sądu na potrzeby postępowania. Prowadzenie nagrań i podsłuchu w innych przypadkach jest niezgodne z prawem, jeśli nie ma na nie pozwolenia sądu. Narusza bowiem takie działanie sferę prywatności człowieka oraz tajemnicę korespondowania."

Z jednej strony jest to bat na "nagrywaczy" czyli na twory takie jak BOK-i callcentery. Ale z drugiej - bardzo łatwo ich odprawić ;)

nismovsky, owszem pismo-mail jest lepsze... ale w obecnych czasach nadal najlepsze są pisma drukowane wysyłane z "potwierdzeniem odbioru" .
 
 
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Śro Kwi 17, 2013 23:33   

chrissnail, wiadomo, że papier jest najlepszy, ale mail to taka wygodna hybryda szybkiej (w miarę) odpowiedzi z pismem i potwierdzeniem otrzymania takiej, a nie innej wiadomości od osoby reprezentującej operatora/usługodawcę/firmę ;)
Nie mówię przecież żeby sądowe sprawy załatwiać elektronicznie :P
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 10:11   

nismovsky, tu nie chodzi o wychodzenie na full kontakt z sądami bo to ostateczność :) Ale... sprawy wszelakich umów (i tych ważnych i tych mniej istotnych) w mojej ocenie nie rozwiązuje się telefonem ;)
Jako klienci mamy jednak swoje prawa... aczkolwiek trzeba je znać i z nich korzystać. Ze swojego skromnego doświadczenia z dostawcami np. internetu/kablówki zawsze rozmowa "mamy świetną promocję dla Pana" i "przyjdziemy do Pana osobiście" nigdy nie kończyła się na 1 spotkaniu. Taki "sprzedawca" owszem chce nam wcisnąć ofertę jak najszybciej, ale jak poprosisz go o zostawienie oferty w druku celem zastanowienia się/przeczytania - nie raz, nie dwa wpadał w popłoch ;) I takich co tłumaczą się pokrętnie, że nie mogą zostawić, nie mają itp... należy zlewać na starcie. Czytać to co się podpisuje... bo potem "płaczkologia internetowa" ;)

Co do tematu... bo oftopik się zrobił ;)

W chwili obecnej jak widać z ofertami NC+ jest mega burdel. Trzeba to przeczekać. Sam osobiście platformy brać nie będę - z kablówki jestem zadowolony - miałem pakiety C+ (jak były korzystne finansowo) teraz poczekam na reakcję operatora kabla co wymyśli i zaproponuje. Tyle.
 
 
pionka 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Bochnia
Wysłany: Pią Kwi 19, 2013 06:19   

konrad_acm napisał/a:
Stawiam flaszkę, że pionka powiedział gościowi żeby nie ściemniał bo go nagrywa :)


Nie powiedziałem mu. Ale oni też mnie nie poinformowali o nagrywaniu przed rozmową.
Dopiero jak gość przedstawił mi tą ofertę zapytałem "a gdzie w tej ofercie jest haczyk?" a pan mi odpowiedział "nie ma haczyków, zresztą rozmowa jest nagrywana to zawsze może pan złożyć reklamację". No to ja wtedy też powiedziałem "tak, rozmowa jest nagrywana".
Tak samo się poinformowaliśmy, nieprawdaż? ;)

A co do oferty to przepłaciłem bo teraz ludzie dostają to samo za 49zł. Jestem piątala w plecy :P
 
 
 
rzepinho 
Milanista



Dołączył: 29 Gru 2010
Skąd: Myszków
Wysłany: Pią Maj 24, 2013 12:47   

pakiet platinum + multiroom = 79 zl....umowa na 12 miesiecy
na takie warunki sie zgodzilem i jestem zadowolony
_________________
ShaleyesH
 
 
konrad_acm 
Milanista




Dołączył: 26 Cze 2005
Wysłany: Pią Maj 24, 2013 20:26   

Ładnie, ładnie. Zrezygnowałeś najpierw czy z marszu dostałeś ofertę migracji?

pzdr
_________________
強度米蘭
 
 
rzepinho 
Milanista



Dołączył: 29 Gru 2010
Skąd: Myszków
Wysłany: Pon Maj 27, 2013 07:14   

zrezygnowałem i dostałem telefon z propozycja nie do odrzucenia ( polsat mnie kompletnie nie interesuje )
_________________
ShaleyesH
 
 
pionka 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 07:57   

A ja dostałem niedawno pierwszą fakturę i faktycznie jest na niej kwota 54zł ;)
A ludzie straszyli :)
 
 
 
PacheL 
Milanista




Dołączył: 26 Sie 2005
Skąd: Legionowo
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 08:49   

Ja miałem umowę w cyfrze+, skończyła mi się z końcem kwietnia i do dziś jest ona automatycznie przedłużona (ja tak jakby jestem traktowany jako osoba, która zapomniała o kończącej się umowie) cały czas na 3 miesiące z opłatami 51 zł za każdy. Mam i enkę i wszystkie canal plusy, do tego czas trwania tych ciągle samoprzedłużających się umów to tylko 3 miesiące, więc mi pasuje.
_________________
Love to football is playing every game as if it's your last.
 
 
 
kamillos 
Milanista




Dołączył: 27 Lip 2004
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 16:32   

PacheL napisał/a:
do tego czas trwania tych ciągle samoprzedłużających się umów to tylko 3 miesiące, więc mi pasuje.

a jesteś pewien, że po tych 3 miesiącach umowa znowu Ci się automatycznie przedłuży? Obawiam się, że nie.
 
 
PrzeM 
Milanista




Dołączył: 23 Lip 2010
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 16:55   

kamillos napisał/a:
PacheL napisał/a:
do tego czas trwania tych ciągle samoprzedłużających się umów to tylko 3 miesiące, więc mi pasuje.

a jesteś pewien, że po tych 3 miesiącach umowa znowu Ci się automatycznie przedłuży? Obawiam się, że nie.

Z tego co mi wiadomo to tak, aczkolwiek wszystko na ten temat powinno być zapisane w umowie. Raczej nie opłacałoby się im wyrzucać "siłą" takiego klienta, a zmusić go do zawarcia nowej umowy na innych warunkach też nie mogą.
 
 
 
kamillos 
Milanista




Dołączył: 27 Lip 2004
Wysłany: Wto Maj 28, 2013 17:37   

No to byłoby dobre. Największą parodią dla mnie jest to, że C+ Sport jest tylko w najdroższym pakiecie za 119 zł. W telewizjach kablowych nie jest lepiej.
 
 
rzepinho 
Milanista



Dołączył: 29 Gru 2010
Skąd: Myszków
Wysłany: Wto Mar 25, 2014 13:35   

Mam pytanie do ludzi którzy mają multiroom w tzw. nowej wersji - czyli łączą/konfigurują ze sobą dekodery internetowo - CZY działa to dobrze???

Konczy mi sie umowa ( maj ) i wydzwaniaja do mnie z nc , ale ja uparcie chciałbym zostać przy tym multi , ktory w cyfrze+ miałem- dwie karty- czerwona i niebieska ( ta dodatkowa musiała być ładowana bodaj co 6 godzin oglądania)...

Nowego multiroomu sie troche boje, ze nie bedzie mi to śmigać tak płynnie , jak dotychczas...
_________________
ShaleyesH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group