ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bilety na mecz AC MILAN-JUVENTUS (25.02)
Autor Wiadomość
nineoclock 
Milanista

Wysłany: Pią Lut 17, 2012 21:27   Bilety na mecz AC MILAN-JUVENTUS (25.02)

Witam!
Jestem kompletnym laikiem jeśli chodzi o forum i o sprawę umieszczoną w temacie, dlatego chciałbym Was prosić o pomoc. 25.02 będę miał okazję zawitać w Mediolanie i zobaczyć mecz Milan-Juve na żywo ;) Pojawił się jednak problem - bilety. Na stronie internetowej San Siro nie znalazłem możliwości kupienia biletu na mecz. Przeszukując inne strony z przerażeniem zauważyłem, iż cena "najsłabszego" biletu waha się w okolicach 150 euro. Czy to jest normalna cena za bilet we Włoszech (San Siro)? Gdzie szukać pewnego biletu w dobrej cenie? Czy jest możliwość wejścia na stadion z "e-biletem" (bilet na maila i wydruk)?
Z góry dzięki za odpowiedzi.

VelenoRosso 
Milanista z Klasą

Wysłany: Pią Lut 17, 2012 22:25   

nie masz cuore rossonero nie kupisz biletu online.
bardziej mnie ciekawi skad cene wziales :hmm:
ok 150 to trybuna czerowna (zwykla 135 krzeselka 170)
z tego co wiem nie mozna sprawdzic netem jakie miejsca sa jeszcze dostepne...
jesli chcesz mecz obejrzec potrzebujesz:
- znajomego ktory mieszka we wloszech
-przefaksowac/przemailowac ksero swojego dowodu/paszportu (co tam bedziesz mial jak przylecisz do wloch
-kupe szczescia by w poniedzialek w bankach jeszcze bilety byly
Realnie jesli cos jeszcze bedzie dostepne to raczej tylko czerwona (te w okolicy 150, moze vipy za 325 , pomaraczowa jest nierealna nawet ta za 100, reszta sie rozeszla jak zwykle przy takich meczach pewnie w 48h po tym jak sprzedaz ruszyla)

nineoclock 
Milanista

Wysłany: Pią Lut 17, 2012 22:40