ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Koszulki
Autor Wiadomość
DamianX 
Milanista




Dołączył: 03 Wrz 2010
Skąd: z domu
Wysłany: Pią Maj 13, 2011 17:42   Koszulki

Tak mają ''niby'' wyglądać koszulki na nowy sezon :


Nie wiem jak dla was ale dla mnie są fee. x-x
_________________

 
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Pią Maj 13, 2011 21:26   

Koszulki są wyjątkowe ładne. Cienkie paski i białe dodatki dodają im blasku i czegoś nowszego. Jestem na tak.
 
 
rivaldoACM 
Milanista




Dołączył: 02 Sie 2010
Wysłany: Pią Maj 13, 2011 21:30   

Na tych zdjęciach nie prezentują się źle, ale na żywo są tragiczne.

http://www.milannews.it/?...idnotizia=51435
 
 
TopekMilano 
Milanista



Dołączył: 02 Cze 2010
Wysłany: Pią Maj 13, 2011 21:36   

Nie przypuszczałem, że aż taka róznica między tymi zdjęciami, a rzeczywistością...skoro tak! już mi się nie podobają ; ) aczkolwiek pierwsze wrażenie - bardzo dobre.
 
 
 
Złoty 
Milanista




Dołączył: 09 Mar 2005
Skąd: Lublin
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 12:16   

te cienkie paseczki to chyba juz kiedys byly, bodajze w latach 70. i pod koniec 90.
_________________
Finché vivro io saro un Rossonero
 
 
 
PrzeM 
Milanista




Dołączył: 23 Lip 2010
Wysłany: Sob Maj 14, 2011 17:33   

Nie wiem, czy zauważyliście, że te koszulki zaprezentowano 2 maja, o czym zarówno był news na głównej, jak i dyskusja na forum: http://www.acmilan.pl/for...=1193&start=775
 
 
 
mikolaj 
Milanista



Dołączył: 16 Maj 2011
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 18:12   

lepsze te z sezonu 10/11 :wall2:
_________________
michor
 
 
groszekfree 
Milanista



Dołączył: 18 Lut 2007
Skąd: Brzeziny
Wysłany: Wto Maj 17, 2011 13:43   

wg mnie są spoko... jak ktoś oglądał ostatni mecz Milanu to widzial na żywo;p
_________________
"Mówisz nadzieja matką głupich,cóż ja chyba nigdy nie zmądrzeje"

http://fcinvitto.playarena.pl/

"Milan solo con te
Milan sempre per te"
 
 
 
zadi 
Milanista




Dołączył: 03 Sie 2003
Skąd: Wadowice
Wysłany: Pon Maj 30, 2011 12:43   

mi TEŻ się bardzo nie podobają te cieniutkie pasy...
 
 
 
rangiz 
Milanista




Dołączył: 13 Maj 2009
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 02:18   

http://img14.allegroimg.p...1/69/1643216921

Tragedii nie ma z bliska...
 
 
123 
Milanista



Dołączył: 21 Lis 2008
Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro Cze 01, 2011 07:30   

przeciez to jest jakis mega dramat :(
 
 
Phalcore 
Milanista




Dołączył: 02 Mar 2009
Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 16:12   

Masakra. Jak w ogóle można takie coś dopuścić... :cry2:
Najlepsze koszulki imho to były te z 2002/2003 i nie mogę się doczekać aż wypuszczą coś podobnego bo ostatnio za bardzo Adidas kombinuje...
_________________
Dear A.C. Milan.
Less politics, more football.

www.facebook.com/MCPRzeszow
www.facebook.com/UnitedFansAgainstBarcelona
 
 
PrzeM 
Milanista




Dołączył: 23 Lip 2010
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 19:06   

Phalcore napisał/a:
Masakra. Jak w ogóle można takie coś dopuścić... :cry2:
Najlepsze koszulki imho to były te z 2002/2003 i nie mogę się doczekać aż wypuszczą coś podobnego bo ostatnio za bardzo Adidas kombinuje...
2003/2004 też były bardzo fajne i nieprzekombinowane. Te obecne mi się podobają, w końcu to powrót do korzeni :king:
 
 
 
morpex 
Milanista




Dołączył: 26 Sty 2011
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 20:11   

wczoraj kupilem sobie nowa koszulke milanu i musze powiedziec ze na zywo wygląda duzo lepiej tylko ten bialy kolnierzyk troche tandetny
_________________
-------------------
_____,^==¬¬¬¬_/|_______
)__,--'''[ µ"`\_\****””””””””
 
 
Sulej 
Milanista



Dołączył: 10 Mar 2006
Skąd: Katowice
Wysłany: Pon Cze 06, 2011 23:19   

Tak podobno ma wyglądać trzeci zestaw koszulek. Jak dla mnie są świetne:

 
 
rangiz 
Milanista




Dołączył: 13 Maj 2009
Wysłany: Wto Cze 07, 2011 01:18   

Poprzedni model bije to świństwo na głowę.

 
 
morpex 
Milanista




Dołączył: 26 Sty 2011
Wysłany: Wto Cze 07, 2011 17:49   

znaczek wyglada ja by byl zrobiony z metalu i przyklejony na koszulke :lol2:
_________________
-------------------
_____,^==¬¬¬¬_/|_______
)__,--'''[ µ"`\_\****””””””””
 
 
konrad_acm 
Milanista




Dołączył: 26 Cze 2005
Wysłany: Śro Cze 08, 2011 14:23   

Sulej, może ja się nie znam, ale jak to mozliwe, że koszulki, które nie zostały jeszcze zaprezentowane i mają się pojawić w lipcu wiszą sobie w jakimś sklepie?
_________________
強度米蘭
 
 
Sulej 
Milanista



Dołączył: 10 Mar 2006
Skąd: Katowice
Wysłany: Śro Cze 08, 2011 14:40   

Nie wiem. Podobno to sklep w Dubaju czy Katarze, więc może nasz sponsor ma tam jakieś wtyki.
 
 
rangiz 
Milanista




Dołączył: 13 Maj 2009
Wysłany: Śro Cze 08, 2011 14:42   

Nieraz już były zdjęcia z wieszaków, które na miesiąc, czy dwa przed prezentacją okazywały się trafne. Co innego komputerowe projekty, bez real-foto :)
 
 
bounty_fire 
Milanista




Dołączył: 18 Paź 2008
Wysłany: Śro Cze 08, 2011 16:03   

eh po cichu liczyłem na powrót do złotych koszulek ;)
 
 
groszekfree 
Milanista



Dołączył: 18 Lut 2007
Skąd: Brzeziny
Wysłany: Śro Cze 08, 2011 18:15   

Zdjęcie z koszulką od Suleja jest zajebiste, tzn. koszulka jest zajebista:D!!
_________________
"Mówisz nadzieja matką głupich,cóż ja chyba nigdy nie zmądrzeje"

http://fcinvitto.playarena.pl/

"Milan solo con te
Milan sempre per te"
 
 
 
PrzeM 
Milanista




Dołączył: 23 Lip 2010
Wysłany: Śro Cze 08, 2011 18:24   

groszekfree napisał/a:
Zdjęcie z koszulką od Suleja jest zajebiste, tzn. koszulka jest zajebista:D!!
Panuj nad słownictwem.

Koszulka fajna, nie wiem czy lepsza od ostatniej, ale na pewno obie przerastają te jednolite czarne z wcześniejszych sezonów :ok:
 
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 22:43   

PrzM napisał/a:
Panuj nad słownictwem.

Z tego co wiem to na forum przeklinać nie wolno, wyraz "zajebisty" wulgaryzmem nie jest tylko wyrazem potocznym więc się kolegi nie czepiaj, regulaminu nie naruszył, ani tego na forum ani moralnego :ok: sam języka oficjalnego nie używasz bo wyraz "fajny" jest tak samo potoczny jak i "zajebisty" tylko jest słowem o mniejszej ekspresji emocjonalnej :brew:

Żeby nie było że nie na temat, czekam jeszcze na pojawienie się białych koszulek bo na razie to ani pierwszy ani czarny komplet mi się niezbyt podobają a koszulkę że scudetto bym chciał mieć :hmm: liczę że z nią już nie przekombinują i będzie warta zakupu :ok: bo złoty herb zamiast w normalnych barwach, trochę mi to zajeżdża koszulkami ze straganów ;)
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
PacheL 
Milanista




Dołączył: 26 Sie 2005
Skąd: Legionowo
Wysłany: Czw Cze 09, 2011 23:17   

bajer napisał/a:
sam języka oficjalnego nie używasz bo wyraz "fajny" jest tak samo potoczny jak i "zajebisty" tylko jest słowem o mniejszej ekspresji emocjonalnej :brew:

ee no bez przesady, 'zajebisty' to samo co 'fajny'? rozumiem, że te 1wsze słówko już się przyjęło w mowie potocznej i coraz mniej ludzi uważa je za wulgaryzm, no ale bez przesady.. czy np. w Sejmie/ w rozmowie z profesorem/ nauczycielem/ na oficjalnych spotkaniach użyjesz takiego słowa? no raczej nie.
Druga sprawa, że czepianie się tego słówka w kontekście jego użycia tu na forum też uważam za niepotrzebne.
_________________
Love to football is playing every game as if it's your last.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group