ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kibicowskie Projekty AC MILAN
Autor Wiadomość
ultra_mike 
Milanista

Wysłany: Pon Lip 13, 2009 20:59   Kibicowskie Projekty AC MILAN

Witam!
Jestem grafikiem. Robiłem już wiele projektów o tematyce sportowej. Jeżeli ktoś chciałby abym zaprojektował mu jakiś kibicowski gadżet np. vlepke, kalendarz, plakat, podkoszulek lub szalik proszę o kontakt mailowy:
michaurbanczyk@gmail.com
lub
nr gg:
9418914

Ceny gadżetów do uzgodnienia. Informuję jednak, że zajmuje się tylko projktowaniem.

Pozdrawiam

bajer 
Milanista

Wysłany: Wto Lip 14, 2009 19:08   

z tego co wiem jest to niezgodne z prawem chyba ze wykupiles prawa do wykorzystywania klubowego herbu ;) ale jesli sie myle to niech mnie ktos poprawi

krzysiekACM 
Milanista

Wysłany: Śro Lip 15, 2009 07:50   

tak samo jak ściąganie mp3 z sieci czy przechodzenie na czerwonym świetle, też tego nie robisz? ręce opadają jak czytam takie posty :)
"Nie jeździmy dla grajków, którzy teraz są, a za rok ich nie będzie. Jeździmy po to, by sławić Legię, pod każdym względem i w każdy możliwy sposób. Ale nie Legię jako zbieraninę Latynosów, Murzynów, Mongołów i Bóg wie kogo tam jeszcze, tylko Legię jako wartość, część naszego życia!" - Staruch

pepe 
Milanista

Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Śro Lip 15, 2009 08:17   

Dupny obrońca moralności się znalazł.
Tak, jak Krzysiek napisał-weź zastanów się ile razy zrobiłeś niezgodne w świetle prawa rzeczy, a później bądź mędrcem i dupnym obrońcą moralności.
Gość chce zarobić w jakiś normalny sposób, nie kradnąc, nie oszukując, a ty będziesz takie pierdy pociskał. Weź się otrząśnij.

bajer 
Milanista

Wysłany: Śro Lip 15, 2009 10:54