ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
MCP na nasza-klasa.pl
Autor Wiadomość
diavoli1899 
Milanista




Dołączył: 05 Paź 2007
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 13:46   MCP na nasza-klasa.pl

Powstał profil MCP na nasza-klasa.pl :) )) fajna sprawa..
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 14:56   

Mozesz dac link? Bo wpisuje MCP, milan club polonia i nic nie wyswietla zwiazanego z MCP :P
Poza tym kto jest zalozycielem?
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
Grzesio 
Milanista




Dołączył: 06 Sty 2008
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 15:07   

http://nasza-klasa.pl/profile/6312774
U mnie taki to ma link ... nie wiem czy u wszystkich...
Jestem założycielem...mam nadzieje że zadnych praw nie złamałem..jeśli tak to mogę oddać bez problemu hasełko ... w każdym razie pomysł wydał mi się ciekawy
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 15:12   

Pomysl ciekawy. Tylko dobrze jakby kontrolowal to ktos kto ma dostep do pelnej listy czlonkow MCP.
Pozdro

Edit: Wiek ustaw na 7 lat :)
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
Grzesio 
Milanista




Dołączył: 06 Sty 2008
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 15:23   

No własnie :) przydałoby się aby miał ktoś listę członków :) więc tak jak napisałem. Jeżeli ktoś taki zechce się tym zajmować to ja oddam profil i będzie to działało na pewno lepiej. A jak nie to ja mogę dalej prowadzić :forzamilan: :)
 
 
Mości 
Milanista z Klasą



Dołączył: 14 Sty 2005
Skąd: Katowice...
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 16:36   

pomysl fajny, ale moim zdaniem nie w tej formie.
po co komu profil mcp? zeby dodac do znajomych? nie widze w tym zbytnio sensu :>
proponuje jak cos to zalozyc klase o nazwie mcp do ktorej bedzie sie mozna zapisac :)
trzeba sie tylko zastanowic w jakiej szkole (fikcyjnej?) zalozyc ta klase. nie znam sie zbytnio na naszej-klasie, wiec realizacje pozostawiam tym coc znaja sie lepiej :>

pzdr.
_________________
Głupich nie sieją - sami sie rodzą...

Aladino Gilardino /o\
Pato \o/
 
 
 
Milan 
Milanista



Dołączył: 18 Wrz 2003
Skąd: Kielce
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 17:29   

Kibice Interu maja zalozona klase w Mediolanie :) bodajze Inter.pl czy cus ;-)

http://nasza-klasa.pl/country/42/219/1/49/8
_________________
CI SN LE COSE DA NN FARE MAI
NE' DI GIORNO NE' DI NOTTE
NE' X MARE NE' X TERRA
UNA AD ESEMPIO. LA GUERRA
 
 
 
droc 
Milanista z Klasą




Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 17:35   

Hm. Ktoś założył też szkołę AC Milan ;-)
http://nasza-klasa.pl/school/137420

Może należy utworzyć klasę MCP? A może sobie to po prostu odpuścić? :-)

pzdr,
_________________
['] C.A.R.E [']
 
 
HECTOR 
Milanista




Dołączył: 13 Lis 2007
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 18:03   

to w koncu jka bedzie! mam sie rejestrowac czy nici z tej klasy! ale zeczywiscie niewdze w tym sensu zeby bawic sie w dodawanie do znajomych !
_________________
PIPPO MIO!!!
 
 
 
Dondamajk 
Milanista




Dołączył: 22 Lut 2007
Skąd: Warszawa/Szczecin
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 18:44   

Nie no bez przesady.. szczerze mowiac nie uwazam tego za dobry pomysl... czy teraz juz wszystko musi byc na naszej-klasie??

Zaraz chyba sobie tam dodam swoj byly blok w ktorym mieszkalem... bez przesady naprawde...

Rozumiem organizacje studenckie, kursy jezykow i itp zwiazane z edukacja i szkoleniami... ale Milan Club Polonia? :rotfl2:
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 18:58   

a ja tam uwazam ta cala nasza klase za dziwny pomysl, kto jest zapisany w MCP ten jest i to jest forum gdzie sie kontaktuje itd. a nabijane se liczby znajomych czy o co tam chodzi nie ma sensu ;) ja bym z tego zrezygnowal ;)
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
Grzesio 
Milanista




Dołączył: 06 Sty 2008
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 19:04   

Panowie ale w sumie z drugiej strony o co chodzi? Jezli ktoś jest zarejestrowany na nasza-klasa i ma ochote dołączyć to dołącza :) jeśli nie to nie :) przymusu nie widze. Nie widziałem jeszcze aby gdzieś członkowie MCP byli zebrani :) żeby można było zobaczyć jak wygladaja i co robia w codziennym zyciu. Moze jak powstanie stronka. Narazie ten portal jest najlepszym miejscem :) Pomysł z cała klasą a nie profilem jest może lepszy :) czekam na jakieś propozycje :) może ktoś to załozy i usunie się profil na rzecz klasy :)
 
 
MUCHAsaiyan 
Milanista



Dołączył: 19 Paź 2006
Skąd: krynica-zdrój
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 20:09   

Dondamajk mnie też to wkurza...
bajer owszem tu jest forum ale trzeba mówić o MCP światu, trzeba rozpowszechniać fanklub w necie itd. to tak jak przyklejenie vlepy z herbem MPC na przystanku kiosku albo w autobusie... :P

pomysł zatem dobry ale nie na naszej-klasie wg mnie... a tak po za tym Ci którzy mają konto na tej stronce niech napiszą linki :)

PZDR!!!
_________________
e per sempre Rossonero !!!
 
 
 
kuba1899 
Milanista




Dołączył: 28 Lip 2003
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 20:31   

Cytat:
Nie widziałem jeszcze aby gdzieś członkowie MCP byli zebrani


forum acmilan.pl ??
_________________
Dumny po wygranej, wierny po porażce!! Incubo rosso nero!!
 
 
 
Grzesio 
Milanista




Dołączył: 06 Sty 2008
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 21:13   

proponuję potraktować to troche luźniej i nie pisać o tym rozpraw co powinno być a co nie :) jest i jeśli ktoś ma pomysł jak to udoskonalić to fajnie, jak nie to też fajnie :)
kuba1899 ;) ale nie ma na forum powiedziane kto jest w MCP, jak wygląda itp...wiadomo że najlepiej na zlot pojechac albo na wyjazd...ale jak napisałem : nikomu to chyba nie szkodzi że to jest :)
PS. kuba1899 może załozymy Corinthian ;) hehe
 
 
Dondamajk 
Milanista




Dołączył: 22 Lut 2007
Skąd: Warszawa/Szczecin
Wysłany: Czw Sty 10, 2008 22:39   

Grzesio a odpierajac argument ze to moze byc miejsce gdzie bedziesz mial szanse zobaczyc czlonkow MCP... to uwazam, ze efektywniejszy jest post na forum "Jak wygladaja na codzien czlonkowie MCP"... bo znajac zycie w ten Twoj profil wpisze sie pelno leszczy, ktorzy nawet nie wiedza co to MCP... a czuja sie fanami Milanu bo ostatnio w brawo fajny plakat z Rikim dali... :king:

MUCHAsaiyan napisał/a:
a tak po za tym Ci którzy mają konto na tej stronce niech napiszą linki


Moj profil: http://nasza-klasa.pl/profile/1734441

Pozdr!
_________________
"Forza Milan! Milan Campione! Forza Milan! Il Milan Ole! Vinci Per Noi!
 
 
 
Grzesio 
Milanista




Dołączył: 06 Sty 2008
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 09:04   

Ze względu na to że nie miałem możliwości weryfikowania członkostwa w MCP usunąłem profil z nasza-klasa.. może ktoś kiedyś wymyśli coś dobrego i pociągnie temat ;) :forzamilan:
 
 
brzozaw 
Milanista




Dołączył: 15 Gru 2006
Skąd: Mediolanum
Wysłany: Sob Sty 12, 2008 23:24   

Jak już poruszyliście temat naszej klasy, to powiem tylko tyle że nasza Gazeta Powiatowa napisała o niej artykuł na dwie strony... [*] Jak ktoś chce to moge zeskanować ;)
_________________
A.C. Milan
Tu Sei Tutta La Mia Vita
 
 
 
miki17 
Milanista



Dołączył: 02 Mar 2008
Skąd: zagórnik
Wysłany: Nie Mar 02, 2008 16:16   

mi wychodzi ze nic nie znaleziono :help:

[ Dodano: Nie Mar 02, 2008 16:17 ]
pomozcie milanisci :cry2:

****
Spojrzenie dwa posty wyżej powinno wyjaśnić sprawę.

Admin
****
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group