ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mecze kibiców, Poznań
Autor Wiadomość
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 12:34   

Dobrze ze granie macie darmowe, nie bajer? :)
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 12:40   

mozna bez zlosliwosci choc tutaj? :P
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 13:40   

Ty Bubu nie strasz go... bo planujemy w końcu wybrać się na płatne ładne boisko na Winogrady ;) :P
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 19:53   

na Srodce tez jest ladne i darmowe :P wiec po co przeplacac :P
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
Venomik 
Juventino




Dołączył: 16 Sie 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 21:14   

Jeśli będę w Pozku to jadę
_________________
Dirty mind
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Śro Lip 08, 2009 15:14   

Kubuś... grać można wszędzie... ale akurat teraz na boiskach przy osiedlach (po 19) jest wuchta wiary (na Śródce też). Zapewne i tak zagramy w okolicach mety bakera mimo iż na tamte boiska można równie dobrze zabrać łyżwy.
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Śro Lip 08, 2009 20:03   

mi nie robi roznicy gdzie bedziemy grac tak prawde mowiac bo dojechac to nie problem, byle wiedziec gdzie dokladnie i jak tam trafic :)

poza tym to boisko na Srodce to pelen wymiar czyli nieco za duze na nasze potrzeby :)
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Nie Lip 26, 2009 19:40   

Na przyszły piątek zarezerwujcie sobie czas. Jak pogoda pozwoli :> to zagramy. Bo jak nie to... znów paszport czy inna balentyna :P

Do zobaczenia grubasy.
 
 
Venomik 
Juventino




Dołączył: 16 Sie 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lip 26, 2009 20:02   

Przyszły piątek to ten za 5 dni?
_________________
Dirty mind
 
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lip 26, 2009 20:15   

mysle ze tak bo juz na gg o tym slyszalem :) wiec w piatek swoja obecnosc potwierdzam juz :ok:
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Nie Lip 26, 2009 21:17   

Tak Rysiu... piątek 31.07.2009. Więc prasuj gacie na kancik.
 
 
Venomik 
Juventino




Dołączył: 16 Sie 2005
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Lip 26, 2009 22:27   

Póki co jestem w Kleczewie i cieżko mi o dojazd do Poznania :]
_________________
Dirty mind
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Nie Sie 02, 2009 19:24   

Kolejny meczyk w piątek 7 sierpnia.
Tymczasem w tygodniu jak ktoś ma ochotę pograć w tenisa to zapraszam.
 
 
Lecinho 
Milanista



Dołączył: 01 Kwi 2006
Skąd: Łódź
Wysłany: Nie Sie 09, 2009 18:38   

A może jakiś meczyk w tygodniu?

[ Dodano: Pią Sie 28, 2009 15:15 ]
Dziś gramy?
 
 
LinkeS_ACM 
Milanista



Dołączył: 01 Wrz 2010
Skąd: Wschowa/Poznań
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 14:44   

hmm.. może warto reaktywować temat! czy ktoś z Was chętny na grę w Poznaniu. Sam trenuje tutaj w klubie więc z załatwieniem orlika, lub nawet czegos wiekszego nie bedzie problemu. jesli oczywiscie bedie odpowiednia ilosc osob i konkretny termin.
_________________
Con il Milan nel cuore!!
 
 
 
bajer 
Milanista



Dołączył: 03 Lis 2007
Skąd: Poznań
Wysłany: Nie Maj 15, 2011 23:01   

Za jakiś miesiąc jestem chętny do pogrania jak najbardziej :ok: wcześniej nie da rady bo muszę wkuć dwa odpowiedniki książki telefonicznej z dowcipów o studentach medycyny :wall2: ale jak będę mieć to z głowy to się piszę na pokopanie :ok:
_________________
Kolejorz & Milan & AZ Alkmaar
 
 
 
LinkeS_ACM 
Milanista



Dołączył: 01 Wrz 2010
Skąd: Wschowa/Poznań
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 06:30   

tak, w sumie racja. przede mną też niełatwa sesja.. ale bliżej wakacji trzeba coś zorganizować ;)
_________________
Con il Milan nel cuore!!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group