ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zaproszenie na mecz Milan Tifosi - Juve Tifosi
Autor Wiadomość
limp 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 12:14   Zaproszenie na mecz Milan Tifosi - Juve Tifosi

Juventino wita ;)
Zarejestrowałem się na forum acmilan.pl z inicjatywą rozegrania meczu towarzyskiego pomiędzy kibicami Juventusu i Milanu. Inicjatywa ta nie jest nowością i spotkania np.pomiędzy kibicami Liverpoolu i Manchesteru United odbywają się od jakiegoś czasu.
Spotkanie to miałoby się odbyć w KATOWICACH na Słowianie (Zawodzie). Oczywiście obowiązują konkretne stroje (patrz 1.trykot-koszulka: Juve: biało-czarne, Milan: czerwono-czarne) :) Zapraszam wszystkich chętnych milanistów z Katowic i okolic (wpisujcie się tutaj albo do mnie na gg: 5449119). Data zostanie ustalona po wstępnym zebraniu składów.
[limp /solojuve.com]
_________________

 
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 12:33   

Hmm fajna sprawa i dosc blisko mimo ze za granica :)
Dawid wyleczles kontuzje? Trzeba skopac kilka bialo czarnych tyłków :)
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
acmilan1899 
Milanista



Dołączył: 01 Lis 2004
Skąd: obecnie Tychy
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 13:17   

Nie powinienem grać jeszcze jakiś czas, ale mogę raz zrobić wyjątek. Najwyżej nie będę strzelał mocno :)
Parę zwodów i powykładam Ci piłki... :]
_________________
od 12.12.1993 r.
 
 
mms 
Milanista




Dołączył: 17 Kwi 2006
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 15:03   

Tez byłbym chętny, a piłkę kopać potrafię ;) Pozdr.
 
 
szakuś 
Milanista




Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 15:32   

Ja mogę pojechać, tylko, żeby potem jeszcze tego samego dnia szło wrócić/albo jakiś konkretny nocleg niedrogo ;]
_________________
ACMilan.pl
Okrutny spam w sygnaturze :|
 
 
 
limp 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 17:18   

Noo z Wrocławia, cóż za poświęcenie :D Oczywiście cieszę się zainteresowaniem. Zbierzcie zatem ok.7 grajków (bramkarz + 6 w polu) no chyba że chcecie kogoś na zmianę - to zależy od Was (tylko nie więcej jak dziesięciu).
_________________

 
 
 
szakuś 
Milanista




Dołączył: 29 Maj 2007
Skąd: Wrocław
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 18:04   

No ale tego, głupio trochę, będzie dwustu Milanistów i dwóch-trzech Juventino ;o. A tak na boku, to jakie boisko =o?
_________________
ACMilan.pl
Okrutny spam w sygnaturze :|
 
 
 
pionka 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Bochnia
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 18:49   

Może zagrajcie we wrześniu jak będę 2 tygodnie kiblował w Katowicach? :)
Ostatnio w lutym mieszkałem jakieś 200m od tego boiska, teraz być może też tam pomieszkam. O ile to to ze sztuczną trawą przy takim ośrodku sportowym ;)
 
 
 
acmilan1899 
Milanista



Dołączył: 01 Lis 2004
Skąd: obecnie Tychy
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 18:52   

Mnie też by pasował wrzesień (kontuzja). Moglibyśmy to przerodzić w jakąś tradycję częstszą. Oczywiście należy liczyć na obustronną uczciwość (wyłącznie kibice obu klubów [okazanie legitymacji :D ] ;) ).
_________________
od 12.12.1993 r.
 
 
droc 
Milanista z Klasą




Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 19:11   

Proponuję termin w okolicach trofeum Berlusconiego :-) Fajnie jakby kibice zagrali w ten sam dzień co pierwsze drużyny Milanu i Juventusu.

Co do kibiców obu drużyn, to pewien ukrainiec opowiadał o swojej miłości do AC Milan ... no i z komunikacją nie byłoby zbyt dużych problemów :-)

pzdr,
_________________
['] C.A.R.E [']
 
 
limp 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Cze 28, 2007 21:37   

Planowałem zagrać wcześniej jak we wrześniu. Dużo wcześniej (tak w lipcu najlepiej) ;)
szakuś napisał/a:
No ale tego, głupio trochę, będzie dwustu Milanistów i dwóch-trzech Juventino ;o. A tak na boku, to jakie boisko =o?

O nasz skład to Ty naprawdę nie masz się co bać ;) A boisko: sztuczna trawa, bramki bodaj 5m. Wymiarów nie znam, ale po 7 gra się najlepiej, więc użyjcie wyobraźni :P
_________________

 
 
 
pinturicchio 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 00:39   

Bubu napisał/a:
Hmm fajna sprawa i dosc blisko mimo ze za granica :)

Milo, ze zdajesz sobie sprawe z tego gdzie mieszkasz.

Bubu napisał/a:
Dawid wyleczles kontuzje? Trzeba skopac kilka bialo czarnych tyłków :)

To kto komu skopie tylko dopiero sie okaze jezeli wogole dacie rade podjac wyzwanie.

szakuś napisał/a:
No ale tego, głupio trochę, będzie dwustu Milanistów i dwóch-trzech Juventino ;o. A tak na boku, to jakie boisko =o?

Jezeli zbierzecie 7 osob to bedzie juz dla was sukces. O nas sie nie boj, jesli bedzie trzeba to i spokojnie 20-30 osob zbierzemy. Zreszta wasze zainteresowanie na razie dobitnie potwierdza wasze dwiescie osob. :pot:

acmilan1899 napisał/a:
Moglibyśmy to przerodzić w jakąś tradycję częstszą. Oczywiście należy liczyć na obustronną uczciwość (wyłącznie kibice obu klubów [okazanie legitymacji :D ] ;) ).

Jak nie bedzie zadnych probemow i wspolpraca bedzie sie dobrze ukladala (jak to brzmi) to mozemy takie mecze rozgrywac czesciej.
Z uczciwoscia (przynajmniej z naszej strony) problemow nie bedzie.

A co do terminu to zobaczymy czy dacie rade sie wyrobic jak najwczesniej...

EDIT:
Jesli to na tej stronie mozliwe to prosze o zmienienie statusu na Juventino.
 
 
pepe 
Milanista




Dołączył: 12 Gru 2003
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 09:09   

Szakuś nie wiem skąd wziąłes takie liczby szacunkowe. Tylko przynosisz wstyd tak głupimi wpisami w takich tematach. Spinać się możesz na kibice.net-tam w wiekszości dla takich jak Ty jest pole do popisu. Nie jest to żadna szydera-po prostu pomyśl zanim będziesz pisał takie bzdety, nawet zakończone buźką z uśmieszkiem. Dla mnie w tym nie ma nic komicznego. Dobrze, że gośc z Juve Ci pojechał z ciętą odpowiedzią. W gronie swoich fanów możesz mówić zawsze wszystko, ale w relacjach zkibicami innych klubów trzeba być ostroznym w dobieraniu słów... Chyba, że szukasz dymu.

Inicjatywa rozegrania meczu zajebista. Graty dla fanów Juve, że zechcieli takie cos zorganizować. Myślę, że powinniśmy bez mrugnięcia oka podjąć rękawicę. Tylko teraz pytanie oficjalne-bez pociskania pierdów itp. Komu pasowałby termin lipcowy 14-15 lipca? Proszę o deklaracje powaznych ludzi, którzy dane słowo traktują jako honor i jesli napiszą, że przyjda, to znaczy, że zjawią sie tego dnia. Oprócz słowności ludzie ci muszą posiadać jakies umiejetności piłkarskie :) . Ja jestem po ciężkiej operacji, ale jak będzie trzeba to wyjde na boisko, żeby nie było kompromitacji. Dla naszego honoru trzeba będzie zrobić wszystko!!!

Pytanie do Juve-pasi wam termin połowy lipca? Celowo ustalam taki odległy, żeby zebrac co najmniej 7 ludzi, żeby potem był wybór w razie czego...

Napiszcie czy orientowaliście się jak wygląda kwestia z płatnością za wynajem tego boiska itp. Jesli będzie wszystko pomyslnie, to rzeczywiście można pomyślec nad rozgrywaniem cyklicznym tych meczów (np. we wrzesniu jak tu wielu też chce...). Tylko, żeby sie to nam nie znudziło :) .
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 09:31   

Pepe ja osobiscie bym wolał w tygodniu wieczorkiem bo zazwyczaj na weekendy wyjezdzam :) (jeszcze niedziela wieczor pasuje bo wracam :P ) Moze organizator poda konkretny termin i wtedy sie zobaczy ilu osobom pasuje i podejmie sie decyzje.

@pinturicchio po co sie napinasz?

pinturicchio napisał/a:
Z uczciwoscia (przynajmniej z naszej strony) problemow nie bedzie.


Uff czyli postawa inna niz zarządu/działaczy Juve ;)
pozdro :* :diavolo:

p.s MikoZ wpadniesz? :D Bo mosci pisze jakas prace i pewnie nie da rady :)
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
pinturicchio 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 10:15   

Bubu napisał/a:
@pinturicchio po co sie napinasz?

Jak na razie jedyni, ktorzy sie napinaja to wy, ja tylko odpowiedzialem na te wasze napinki.

Bubu napisał/a:
pinturicchio napisał/a:
Z uczciwoscia (przynajmniej z naszej strony) problemow nie bedzie.


Uff czyli postawa inna niz zarządu/działaczy Juve ;)
pozdro :* :diavolo:

I mowisz ze ja sie napinam :pot: ? Po co kolejny glupi tekst z Twojej strony? Wyrabiasz tylko zly wizerunek kibicow Milanu w naszych oczach. Jesli chcesz gadac o zarzadach/dzialczach Juventusu to ja z checia podam Ci tez kilka faktow o dzialaczach Milanu, wiec daj sobie juz spokoj. Zanim kolejny raz napiszesz cos rownie glupiego, najpierw pomysl.


Co do ceny to wyjdzie jakas zlotowka za osobe, wiec koszty sa prawie zadne (oczywiscie jesli kazdy bedzie mial ze soba legitymacje).

Co do terminu zas to proponuje zeby na razie konkretnie nic nie ustalac z dwutygodniowym wyprzedzeniem. Sprobujcie na razie zebrac ludzi, ktorzy mogliby zagrac w najblizszym czasie i wtedy ustalimy jaki termin jest najbardziej odpowiedni.
 
 
limp 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 10:18   

Akurat weekend 14-15.07 jeśli chodzi o mnie odpada. Ale można zagrać w tych okolicach (też raczej wolałbym w tygodniu) np. 12 (czwartek) bądź 13 (piątek :brew: ). Jak stoicie z tymi datami?
P.S.Do modów: również prosiłbym status Juventino.
_________________

 
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 10:19   

@pinturicchio
Takie usmieszki (zwane tez emotikonami) na koncu tamtych wypowiedzi swiadczyly o zartobliwej formie zdania.... Zreszta szkoda czasu.

Jezeli chodzi o 12.07 mi pasuje bardzo :) Co do reszty niech sie wypowiedza. Godzina pewnie jakas 18?

Dawid (acmilan1899), Pepe, Bubu, jednrek - kto jeszcze?
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
Ostatnio zmieniony przez Bubu Pią Cze 29, 2007 12:59, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
jendrek 
Milanista




Dołączył: 06 Lip 2005
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 11:23   

Byłbym chętny, jeszcze piłke prosto kopnąc potrafie :P
 
 
 
MikoZ 
Milanista




Dołączył: 20 Paź 2003
Skąd: Gliwice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 11:51   

Bubu napisał/a:

p.s MikoZ wpadniesz? :D Bo mosci pisze jakas prace i pewnie nie da rady :)


nie mam pasiastej koszulki:P

w tygodniu znow odpada bo pracuje do pozna wiec sie nie wyrobie :)

milej zabawy

pozdro
_________________
Koźmiński WON z Piasta!!!!!!!!!!
 
 
 
pepe 
Milanista




Dołączył: 12 Gru 2003
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 13:22   

No wlasnie ja mam ten sam problem. Praca-dlatego mi idealnie pasuje weekend, choc piątek na siłe tez moze byc.
 
 
Sulej 
Milanista



Dołączył: 10 Mar 2006
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 14:03   

Ja bym wpadł ale nie mam koszulki Milanu :/
 
 
pinturicchio 
Juventino



Dołączył: 28 Cze 2007
Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 14:34   

Sulej napisał/a:
Ja bym wpadł ale nie mam koszulki Milanu :/

Osobiscie sobie nie wyobrazam jak moglbym nie miec przynajmniej jednej koszulki swojego ukochanego klubu, no ale sa rozne rodzaje 'kibicow'.

Co do godziny to jesli wolicie to mozemy zagrac nawet rano - tj. 9-10. W innym wypadku mozemy pomyslec o weekendzie (7 lipiec?), godzina do ustalenia.

A koszt boiska to bedzie oczywiscie po zlotowce od kazdego za 2 godziny grania. Konieczne sa legitymacje.
 
 
acmilan1899 
Milanista



Dołączył: 01 Lis 2004
Skąd: obecnie Tychy
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 14:46   

We wrześniu mogę prawie obiecać, że dam radę. Co do lipca, jesli wyznaczą mi termin obrony pracy mgr na 13-15 lipca, to wcześniej mogę zagrać (mimo kontuzji). Jeśli termin wyznaczą mi na wrzesień (zależy to od urlopów czlonków komisji), to wyjeżdżam do Norwegii 8-10 lipca, więc najwyżej wczesniej (początek lipca) lub dopiero wspomniany wrzesień. Ja i MikoZ w jednej drużynie? :D
_________________
od 12.12.1993 r.
 
 
krzysiekACM 
Milanista




Dołączył: 22 Lut 2006
Skąd: z Nienacka
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 14:55   

pinturicchio napisał/a:
Osobiscie sobie nie wyobrazam jak moglbym nie miec przynajmniej jednej koszulki swojego ukochanego klubu, no ale sa rozne rodzaje 'kibicow'.

:rotfl:
no tak,o tym kto jakim jest kibicem decyduje ilość koszulek w szafie:)
ja np. nie mam żadnej koszulki Legii, więc pewnie żaden ze mnie kibic....
litości:)
acmilan1899 napisał/a:
Ja i MikoZ w jednej drużynie?

może jeszcze ja przyjade? :P
_________________
Associazione Calcio Milan & Legia Warszawa
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Nie jeździmy dla grajków, którzy teraz są, a za rok ich nie będzie. Jeździmy po to, by sławić Legię, pod każdym względem i w każdy możliwy sposób. Ale nie Legię jako zbieraninę Latynosów, Murzynów, Mongołów i Bóg wie kogo tam jeszcze, tylko Legię jako wartość, część naszego życia!" - Staruch
 
 
 
acmilan1899 
Milanista



Dołączył: 01 Lis 2004
Skąd: obecnie Tychy
Wysłany: Pią Cze 29, 2007 14:57   

No to po meczu z obu stron mam kredki... Juventini i Milaniści na mnie.
P.S. 7 lipca mi pasuje.
_________________
od 12.12.1993 r.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group