ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Milan Girls Power
Autor Wiadomość
Ewcia
Gość

Wysłany: Pon Lip 21, 2003 09:00   Milan Girls Power

Witam...
Na forum zauwazylam obecnosc kilku pań. Bardzo prosze o ujawnienie sie wszystkich polskich milanistek :D
PS. Panowie niech sie tu nie wpisuja! :lol:
 
 
Rosie 
Milanista




Dołączyła: 19 Lip 2003
Skąd: Rzym
Wysłany: Pon Lip 21, 2003 10:31   

heh....
a więc 'ujawniam się' ;)
 
 
korsi 
Milanista



Dołączył: 19 Lip 2003
Skąd: Legnica
Wysłany: Pon Lip 21, 2003 23:31   

Ja tam sie niby nie powinienem wpisywać ale dodam tylko że było by miło gdybym dostał na moja skrzynke jakieś foto od koleżanek milanistek :D noi i oczywiście nie mniej ważne rzeczy tj. wiek wymiary oraz upodobania :D Na koniec dodam tylko że proponuje dalej sie ujawniać i nie zniechęcać gdyż wysyłanie foto itd itp nie jest obowiązkowe aczkolwiek mile widziane 8)
 
 
 
Slay 
Milanista



Dołączył: 17 Lip 2003
Skąd: Zawiercie
Wysłany: Pon Lip 21, 2003 23:51   

też chętnie obejrzałbym nasze milanistki na fotkach (koszulka Milanu nieobowiązkowa) :)
_________________
--------------
Slay911
 
 
Mekin 
Milanista z Klasą




Dołączył: 17 Lip 2003
Wysłany: Pon Lip 21, 2003 23:57   

Slay napisał/a:
też chętnie obejrzałbym nasze milanistki na fotkach (koszulka Milanu nieobowiązkowa) :)


Popieram, popieram ;)
Ja licze na spotkanie z diavola :D Dziewczyna skutecznie mi sie wymyka, ale jesli uda mi sie zorganizowac zjazd na Superpuchar Europy w Krakowie, to moze ja jakos dorwe :) A wtedy mam nadzieje - ku Waszej uciesze - na stronie pojawi sie relacja z fotkami, na ktorych bedziecie mogli zobaczyc Ewe - bez wzgledu na to, czy bedzie miala na sobie koszulke ;) Milanu rzecz jasna :D
 
 
Ewa 
Milanista




Dołączyła: 20 Lip 2003
Skąd: Koszalin
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 09:29   

Czyzby chodzilo o mnie?:) Moje koszulki maja sie dobrze...:P
Ostatnio zmieniony przez Ewa Wto Lip 22, 2003 15:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Rosie 
Milanista




Dołączyła: 19 Lip 2003
Skąd: Rzym
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 12:10   

wiecie... mnie niby od feministek dzielą mile świetlne, ale to jest dyskryminacja :D :!: DLaczego my mamy Wam wysyłać zdjątka a Wy nam swoich w koszulkach (albo i bez :D ) nie ? :D :D :D
 
 
Ewa 
Milanista




Dołączyła: 20 Lip 2003
Skąd: Koszalin
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 13:49   

Zgadzam sie z Rosie w 100 %.
 
 
 
Mekin 
Milanista z Klasą




Dołączył: 17 Lip 2003
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 14:55   

Rosie napisał/a:
wiecie... mnie niby od feministek dzielą mile świetlne, ale to jest dyskryminacja :D :!: DLaczego my mamy Wam wysyłać zdjątka a Wy nam swoich w koszulkach (albo i bez :D ) nie ? :D :D :D


Nie znalazlem zadnych oznak dyskryminacji, w koncu nikt nie mowi, ze sie nie powymieniamy zdjeciami ;) Mozemy tez sie spotkac i zagrac jakis meczyk polaczony z wymiana koszulek ;)

A wracajac do tematu...
Na tym forum pisza jeszcze diavola i Rute_ACM (byc moze jeszcze jakas girl pominalem - prosze o wybaczenie) ale jeszcze sie jakos tutaj nie ujawnily :cry:
Jesli Ewcia, ktora zalozyla ten temat jakos gosc i Ewa to rozne osoby, to bedziemy mieli 3 Ewy :D
 
 
Ewa 
Milanista




Dołączyła: 20 Lip 2003
Skąd: Koszalin
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 15:04   

To jest niezly pomysl...od razu przypomina mi sie moj biwak ze szkoly sredniej :) ah...co to byly za czasy...i ta wymiana koszulek po meczu :D


Ewcia i Ewa to te same osoby...mialam problemy z zalogowaniem sie na poczatku. Ale co sie odwlecze to nie uciecze...:P
 
 
 
olympique
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2003
Skąd: Stade Velodrome
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 15:13   

Jestem za wymianą zdjęć a szczególnie koszulek, super pomysł.
_________________
OM
Droit Au But
 
 
Mekin 
Milanista z Klasą




Dołączył: 17 Lip 2003
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 15:51   

olympique napisał/a:
Jestem za wymianą zdjęć a szczególnie koszulek, super pomysł.


Tylko sily sa jakies nierowne :) Ale ma na to rade! Mamy narazie 4 girls, mozemy zagrac np. 3 mecze z nimi. Zakladam, ze nie bedzie strojow rezerwowych ;) Nas byloby okolo 12, czyli 3 druzyny, a Milanistki (ze wzgledu na nasz szacunek do nich :D ) mialyby prawo do uczestniczenia w kazdym spotkaniu. Po koncowym gwizdku wymiana koszulek (mecz pierwszy). A co bedzie w kolejnych spotkanich? To mozna jeszcze ustalic! 8)
 
 
Mackay 
Milanista




Dołączył: 19 Lip 2003
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 16:08   

Jestem w stanie przehandlowac swoje zdjecie za zdjecie ktorejs z milanistek :D
 
 
 
olympique
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2003
Skąd: Stade Velodrome
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 16:13   

Mekin - możemy zagrać z dziewczynami nawet 10 spotkań. Skoro są to fanki Milanu to na pewno dadzą radę :D Byłoby bardzo fajnie a jakieś fory dla naszych miłych pań by się wymyśliło. Wszystko teraz w ich rękach.
_________________
OM
Droit Au But
 
 
Mackay 
Milanista




Dołączył: 19 Lip 2003
Skąd: Gdynia
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 16:25   

Dokladnie! niewazne na jakim stadionie bysmy grali - przyjechalbym z Gdyni na taki meczyk :lol:
 
 
 
Mekin 
Milanista z Klasą




Dołączył: 17 Lip 2003
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 16:31   

Mackay napisał/a:
Jestem w stanie przehandlowac swoje zdjecie za zdjecie ktorejs z milanistek :D


Sprytne posuniecie :D Jak juz wszystkie fotki uzbierasz to zrobimy mala galerie, choc chyba lepiej zobaczyc Je live.

olympique napisał/a:
Mekin - możemy zagrać z dziewczynami nawet 10 spotkań. Skoro są to fanki Milanu to na pewno dadzą radę Byłoby bardzo fajnie a jakieś fory dla naszych miłych pań by się wymyśliło.


Mysle, ze po 10 spotkaniach to kazda by sie polozyla (jakis sprzeciw? :D )

olympique napisał/a:
Wszystko teraz w ich rękach.


I w glowach... i w glowach :D
 
 
diavola 
Milanista



Dołączyła: 20 Lip 2003
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 18:15   

wyjrze na moment z mroku, choc trzymam sie z dala od wszelkich gett,

witajcie kobiety Milanu :D
oby nasze stezenie na forum dalej roslo.

Korsi napisal:
Cytat:
Ja tam sie niby nie powinienem wpisywac ale dodam tylko że było by miło gdybym dostał na moja skrzynke jakieś foto od koleżanek milanistek :D noi i oczywiście nie mniej ważne rzeczy tj. wiek wymiary oraz upodobania :D Na koniec dodam tylko że proponuje dalej sie ujawniać i nie zniechęcać gdyż wysyłanie foto itd itp nie jest obowiązkowe aczkolwiek mile widziane 8)


chcecie oddzielic ziarno od plew?? zrobmy (czyli Wy :wink: ) oddzielna galerie z niepodpisanymi zdjeciami Milanistow z forum, pozniej pobawmy sie w dobranie oblicza do osobnika na podstawie cech charakteru, np. stopnia zlosliwosci. niektorych latwo bedzie zidentyfikowac :lol:
 
 
 
Ewa 
Milanista




Dołączyła: 20 Lip 2003
Skąd: Koszalin
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 22:06   

korsi napisał/a:
Ja tam sie niby nie powinienem wpisywać ale dodam tylko że było by miło gdybym dostał na moja skrzynke jakieś foto od koleżanek milanistek :D noi i oczywiście nie mniej ważne rzeczy tj. wiek wymiary oraz upodobania :D Na koniec dodam tylko że proponuje dalej sie ujawniać i nie zniechęcać gdyż wysyłanie foto itd itp nie jest obowiązkowe aczkolwiek mile widziane 8)


:D Ja tez bym wiele chciala, ale niestety... takie zycie. A tak szczerze, ja rowniez chetnie zobaczylabym Wasze zdjecia...oczywiscie odwdziecze sie tym samym. :D
 
 
 
skopi 
Milanista




Dołączył: 20 Lip 2003
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 22:11   

Tak se to czytam i wpadłem na mały pomysł zaczerpniety z innego forum ...
Proponuje stworzyc dział : Forumowe : kto jest kim - gdzie kazdy unmiescił by swoje zdjecie i kazdy wiedział by kto jest kto i nie trzeba było by targowac sie o zdjecia naszych pań :D :D:D
_________________
MILAN FOREVER - FROM CRADLE TO THE GRAVE!!!!!!


Spis filmów o Milanie na:
http://skopi.elsat.net.pl/mov/
 
 
 
Mekin 
Milanista z Klasą




Dołączył: 17 Lip 2003
Wysłany: Wto Lip 22, 2003 23:19   

Mysle, ze taki temat powstanie predzej czy pozniej. Ale raczej malo kto bedzie w nim fotki umieszczal :D Tak czy inaczej, jest nas ponad 60 osob (zarejestrowanych). Pasowaloby sie zaznajomic, czyz nie?
 
 
Ozzy 
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2003
Skąd: Wieluń, Polska
Wysłany: Śro Lip 23, 2003 14:37   

Koniecznie trzeba sie zaznajomic, co do zbioru fotek to pomysl nie jest zly popieram! Jak juz ekipa troche skruszeje, to mozna sie zebrac gdzies, zeby wszyscy (albo duza czesc) mogli dojechac i ewentualnie zagrac meczyk, wieczorem oboz kondycyjny przy piwie i meczu Rossonerich.
_________________
Rossonero per la Vita.
 
 
 
korsi 
Milanista



Dołączył: 19 Lip 2003
Skąd: Legnica
Wysłany: Czw Lip 24, 2003 08:35   

diavola napisał/a:
wyjrze na moment z mroku, choc trzymam sie z dala od wszelkich gett,

witajcie kobiety Milanu :D
oby nasze stezenie na forum dalej roslo.

Korsi napisal:
Cytat:
Ja tam sie niby nie powinienem wpisywac ale dodam tylko że było by miło gdybym dostał na moja skrzynke jakieś foto od koleżanek milanistek :D noi i oczywiście nie mniej ważne rzeczy tj. wiek wymiary oraz upodobania :D Na koniec dodam tylko że proponuje dalej sie ujawniać i nie zniechęcać gdyż wysyłanie foto itd itp nie jest obowiązkowe aczkolwiek mile widziane 8)


chcecie oddzielic ziarno od plew?? zrobmy (czyli Wy :wink: ) oddzielna galerie z niepodpisanymi zdjeciami Milanistow z forum, pozniej pobawmy sie w dobranie oblicza do osobnika na podstawie cech charakteru, np. stopnia zlosliwosci. niektorych latwo bedzie zidentyfikowac :lol:


Myślę że jest to ciekawy pomysł nawet zabawny potem by jeszcze jakiśkonkurs np typowanie można by było zorganizować . Oczywiscie jestem za bo my mielibysmy łatwiej gdyż kobitek jest tutaj mniej :D

rosie napisał/a:
Ja tez bym wiele chciala, ale niestety... takie zycie. A tak szczerze, ja rowniez chetnie zobaczylabym Wasze zdjecia...oczywiscie odwdziecze sie tym samym.


Skoro już zostałem zacytowany więc wypada mi sie odnieść do tej wypowiedzi :) Więc nie miałbym nic przeciwko chociaż oczywiście wygodniejsze by było gdybym to ja dostawał a nie wysyłał :) Oczywiście dla celów poznawczych oraz ze względu na moje dobre wychowanie jestem skłonny poprzeć takież to rozwiąznanie :) Reasumując jestem za a nawet przeciw :)
 
 
 
rossonero 
Milanista




Dołączył: 21 Lip 2003
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Lip 24, 2003 14:10   

A może, jak Wisła wejdzie do LM i trafi na Milan, to spotkamy się w Krakowie? Ja mam blisko. :lol:
_________________

 
 
 
icx 
Milanista




Dołączył: 19 Lip 2003
Skąd: Wroclaw/Słupsk
Wysłany: Czw Lip 24, 2003 14:35   

rossonero napisał/a:
A może, jak Wisła wejdzie do LM i trafi na Milan, to spotkamy się w Krakowie? Ja mam blisko. :lol:


Na taki mecz każdy by miał blisko :)

PS. Rossonero gratuluję trampkarza (ja jeszcze trochę muszę poklepać)
 
 
 
Ozzy 
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2003
Skąd: Wieluń, Polska
Wysłany: Czw Lip 24, 2003 14:42   

rossonero napisał/a:
A może, jak Wisła wejdzie do LM i trafi na Milan, to spotkamy się w Krakowie? Ja mam blisko. :lol:


Taa... ja bym nie chcial byc sceptykiem, ale mysle, ze ten pomysl musi jeszcze skruszec trroszke, zanim Wiselka dobrnie do Milanu. Bo po sparingach patrzac to jak oni przejda ten Cypr to bedzie juz dobrze.
_________________
Rossonero per la Vita.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group