ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Siłownia

Siłka?
Chodzę
32%
 32%  [ 23 ]
Nie Chodzę
41%
 41%  [ 29 ]
Mam Zamiar
10%
 10%  [ 7 ]
Byłem Kilka Razy
15%
 15%  [ 11 ]
Głosowań: 70
Wszystkich Głosów: 70

Autor Wiadomość
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Pon Lip 16, 2012 22:33   

Pawko IRL napisał/a:
ja rónież mam swój domowy chlebek

Szacun dla Ciebie, Pawko - jak znów upiekę swój to zrobię fotkę i może dam przepis :P
BTW, zaraz zaczniemy temat "Milaniści w kuchni" :D no ale tak to jest: ćwiczenia bez diety to nie ćwiczenia - to najwyżej zamęczanie organizmu bez szans na znaczące efekty.
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
ozzy69 
Milanista




Dołączył: 19 Lip 2004
Skąd: z plemnika
Wysłany: Pon Lip 16, 2012 22:55   

Zgadzam się z tym co napisałeś, warto próbować. Sam piję tylko wodę, staram się jeść dużo owoców, unikam jak ognia fast foodów, ale...

nismovsky napisał/a:

Chcesz bez chemii? No problemo. Masz jajka, warzywa i owoce (które myjesz intensywnie przed spożyciem). Możesz z nich zrobić zarówno sałatkę jak i sok. Masz ziarna, więc możesz upiec chleb (sam to robię i polecam, bo to niepowtarzalny smak), mięso jedynie w kawałkach, niemielone.

Czym są karmione kurki, które te jajka znoszą? Warzywa i owoce też sypanę są chemią.

Jeżdżę do firmy, która specjalizuje się w robieniu ulepszaczy dla piekarni. Znaczy się sama chemia. Zanim ziarno się posieje trzeba nawozów nawalić, później jak wzrasta trzeba pewnie czymś to polewać żeby robale nie zjadły. Później piekarze walą takie ulepszacze, ehhh szkoda gadać... Dziś musiałbyś żyć gdzieś z dala od cywilizacji i samemu wszystko robić.
 
 
 
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Pon Lip 16, 2012 23:05   

Jaja mam z zaprzyjaźnionego małego gospodarstwa. Podobnie owoce, część warzyw i ziarno. Ja nie mówię, że całą chemię wyeliminujesz, bo jakby się uprzeć to też wsuwasz chemię - woda to chemia. Ani mineralka ani kranówa nie są czyste w 100% :P
Owszem, trzeba by mieć własne gospodarstwo zasilane energią wiatrową gdzieś daleko w górach żeby mieć względny spokój od chemii ale nikt nie mówił o całkowitym wyczyszczeniu się. Wystarczy przestać żreć te wszystkie produkty, które w samym składzie na opakowaniu mają więcej chemikaliów niż laboratorium Marii Curie-Skłodowskiej :P
To Ty podniosłeś moje zdanie do granic absurdu, a potem skrytykowałeś wyniki ;) reszta zrozumiała, co miałem na myśli (jak wnioskuję po prywatnych wiadomościach) :ok:

Poza tym, to temat o ćwiczeniach. Chcesz coś o nich wiedzieć, czy tak tylko uczepiłeś się w tym wszystkim, co napisałem, tego jednego zdania? :P
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
Marcu 
Milanista




Dołączył: 17 Sty 2004
Skąd: Mielec
Wysłany: Wto Lip 17, 2012 19:45   

Ten chleb ze zdjęcia to pieczesz w takim specjalnym sprzęcie do pieczenia chleba, czy może masz stary piec na drewno?
 
 
Pawko IRL 
Milanista




Dołączył: 15 Maj 2010
Skąd: Tullamore
Wysłany: Wto Lip 17, 2012 22:05   

zdjęcie nie jest moje tylko ściągnięte pierwsze lepsze z sieci by tylko pokazać na przykładzie ;) a chleb orkiszowy pieke na zwylych blaszkach-foremkach w piekarniku 180stopni C ok 50 min. kliknij :google: a znajdziesz wiele przepisów ;) ja np. dodaje ekstra cebule czosnek słonecznik i siemie lniane,ale to już jak kto lubi i woli ;)
 
 
nismovsky 
Milanista




Dołączył: 21 Maj 2011
Skąd: Powiśle
Wysłany: Czw Lip 19, 2012 23:35   

Założyłem osobny temat P90X i Insanity, żeby nie robić bajzlu tu, gdzie ludzie pewnie będą chcieli pogadać o wyciskaniu na ławeczkach i jeżdżeniu na rowerkach stacjonarnych :P

Piszmy swoje wrażenia, postępy i wątpliwości tutaj:
http://www.acmilan.pl/forum/viewtopic.php?p=122854

Zamieściłem tam obszerny poradnik dla początkującego adepta P90X / Insanity wraz ze wskazówkami dotyczącymi żywienia. Długo mi się go pisało, mam nadzieję, że docenicie :ok:
_________________
"Człowiek ma jedne usta i dwoje oczu oraz uszu, po to, żeby dwa razy więcej słuchał i patrzył, niż mówił. Ma też dziesięć palców u rąk, stąd teraz taka sraka w Internecie..."
 
 
Szybki 
Milanista




Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 17:30   

Pytanie dla forumowych koksiarzy :D Już od bardzo długiego czasu zabieram się swoje ciało ale zawsze znajdowałem sobie jakąś wymówkę, teraz jednak chcę się przełamać i zaangażować ale jestem totalnie zielony w tym temacie więc proszę o pomoc.
Więc tak...
Suchar ze mnie (ważę raptem około 65 kg przy około 180 cm wzrostu) więc potrzebuję nabrać masy. nismovsky kiedyś polecił mi treningi Insanity i P90X ale to są ćwiczenia fitness na rzeźbienie ciała (tak mi się przynajmniej wydaje) a ja potrzebuję zwiększyć swoje rozmiary i siłę. Niestety siłownia odpada ze względu na swoją pracę która po prostu czasowo mnie ogranicza więc pozostaje mi jedynie trenować w domu, poszukałem trochę w necie i na różnych forach polecają to -> http://www.kulturystyka.p...ng_domatora.htm co o tym myślicie?

W kwestii odżywiania też proszę o pomoc bo choć jem dużo jak na moje gabaryty to nie wiem czy odpowiednio. Jem swojsko (daleko mi do posilania się co chwila w fast-foodach) dlatego jeśli ktoś ogarnia ten temat to byłbym niezmiernie wdzięczny gdyby ktoś zasugerował mi jakąś dietę, czego jeść więcej, co najlepiej odstawić, ile posiłków spożywać w ciągu dnia i w jakich porach.

Wszystko co wcześniej robiłem (pompki, brzuszki, podciąganie, jogging itd.) robiłem jednorazowo ponieważ nie miałem długofalowego planu na treningi, zaczynałem zmotywowany jakimiś treningami dla początkujących a potem jak już nie wiedziałem "co dalej?" to zacząłem odpuszczać, najpierw 1 dzień więcej przerwy no i już poszło potem dalej...
dlatego teraz chcę najpierw ułożyć sobie konkretny plan a następnie sukcesywnie go realizować, ale tak jak mówię jestem całkowicie zielony w tym temacie dlatego liczę na pomoc ;)
_________________
#10 Rui Costa per sempre!
 
 
Aiver 
Milanista



Dołączył: 16 Lis 2008
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 20:22   

Bez siłowni będzie ciężko coś zrobić. Takie ćwiczenia z ciężarem własnego ciała są dobre na start, żeby się rozruszać ale większego progresu na tym nie zaliczysz. Do tego potrzeba ciężaru. Jeżeli faktycznie nie masz możliwości pójścia na siłownie, to pozostaje zgromadzić najbardziej podstawowy sprzęt w domu (sztanga, hantle, ławeczka, stojaki i masz wszystko czego tak naprawdę potrzeba). Wbrew pozorom nie potrzeba wiele, żeby móc przeprowadzić całościowy, dobry trening. Nawet na samej sztandze bądź hantlach można na początku sporo zdziałać.
 
 
STARY TIROWIEC 
Milanista



Dołączył: 14 Kwi 2007
Skąd: JASTRZĘBIE ZDRÓJ
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 21:06   

Aiver napisał/a:
Jeżeli faktycznie nie masz możliwości pójścia na siłownie, to pozostaje zgromadzić najbardziej podstawowy sprzęt w domu (sztanga, hantle, ławeczka, stojaki i masz wszystko czego tak naprawdę potrzeba). Wbrew pozorom nie potrzeba wiele, żeby móc przeprowadzić całościowy, dobry trening

Kulturystą nie jestem i nigdy siłownia nie była moją pasją. Ale polecam DZWONY KEETLA. Kosztowały mnie z książką 200 zł. Na początek zalecane 16 kg. Według tego co piszą to jest w tym cała siłownia.Z własnego doświadczenia nie potwierdzę bo jeszcze wszystkiego nie opanowałem. I taka łatwa w przenoszeniu "siłownia".
Mała próbka rosyjskiej zabawki:
http://www.youtube.com/watch?v=j6FY4TY4DiU
 
 
Placor 
Milanista




Dołączył: 09 Maj 2004
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Wto Maj 06, 2014 22:49   

Co do diety, białko proteiny i jeszcze raz białko. Ogranicz tłuszcze, zacznij jeśc więcej ryb, jajek. Do tego zakup sobie coś takiego klik i dużo ćwicz. Powinieneś coś tam urosnąć, daj znac jak efekty. Pozdrawiam
ps. I pamiętaj - klik2
 
 
 
gorylmagila 
Milanista



Dołączył: 15 Mar 2014
Wysłany: Śro Maj 07, 2014 12:53   

Mam pytanie z innej beczki. Kumpel podciąga się na drążku umieszczonym we futrynie. Duża jest różnica jakby podciągał się np. na trzepaku ? (Na trzepaku miałby szerszej rozstawione ręce) :hmm:
 
 
Placor 
Milanista




Dołączył: 09 Maj 2004
Skąd: Świebodzin
Wysłany: Śro Maj 07, 2014 13:28   

Różnica jest taka ze pracują inne partie mięśni. Tak jak przy podnoszeniu sztangi, rozstaw rąk ma znaczenie.
 
 
 
maslok 
Milanista




Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: Kalisz / Poznań
Wysłany: Śro Maj 07, 2014 13:51   

Szerszy rozstaw rąk bardziej angażuje plecy, węższy - barki. Tak na chłopski rozum.
 
 
 
gorylmagila 
Milanista



Dołączył: 15 Mar 2014
Wysłany: Śro Maj 07, 2014 15:13   

Dzięki chłopaki.
 
 
Szybki 
Milanista




Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Czw Maj 08, 2014 20:55   

Placor napisał/a:
Co do diety, białko proteiny i jeszcze raz białko. Ogranicz tłuszcze, zacznij jeśc więcej ryb, jajek. Do tego zakup sobie coś takiego klik i dużo ćwicz. Powinieneś coś tam urosnąć, daj znac jak efekty. Pozdrawiam
ps. I pamiętaj - klik2

Nie za wcześnie na suple?
znajomy z pracy mówił mi że kiedyś brał witaminy dla sportowców - z tym że bierze się je podczas stałego, ciężkiego wysiłku fizycznego no i trzeba odstawić alkohol całkowicie bo po jednej imprezie miał 3 dni kaca :P Ogólnie jestem na nie dla przeróżnych nienaturalnych wspomagaczy (jak już to chyba zdecyduje się na białko).

Mam wolny weekend więc jeśli nic pilnego mi nie wyskoczy to na spokojnie usiądę sobie i opracuję plan treningowy wraz z dietą i od przyszłego tygodnia zacznę ćwiczyć :D Znacie jakieś dobre forum gdzie mógłbym wrzucić taki plan żeby zweryfikowały go osoby kompetentne w tej dziedzinie?
_________________
#10 Rui Costa per sempre!
 
 
Aiver 
Milanista



Dołączył: 16 Lis 2008
Wysłany: Czw Maj 08, 2014 21:34   

Na początku żadne suplementy nie są potrzebne. Skoncentruj się na jedzeniu.

Jeśli chodzi o forum to zdecydowanie polecam sfd.pl
Na samym początku, ciężko się tam odnaleźć, więc pomogę Ci i dam trochę lektury :)
http://www.sfd.pl/_%5Bart...ko-t875977.html
http://www.sfd.pl/%5BART%...w_-t906985.html
http://www.sfd.pl/ART_B%C...go-t889497.html
Jest tam też, dział "Trening w domowych warunkach", może znajdziesz tam coś dla siebie.
 
 
gorylmagila 
Milanista



Dołączył: 15 Mar 2014
Wysłany: Czw Sie 14, 2014 14:33   

Stosował ktoś BCAA Cross Training ActivLaba ? Jeśli nie to przynajmniej czy ktoś ma jakieś info. na temat tego preparatu. (czy dobre czy słabe itp.)
 
 
Szybki 
Milanista




Dołączył: 20 Gru 2009
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: Śro Mar 18, 2015 18:48   

Pytanie odnośnie odżywiania aniżeli samych ćwiczeń, ile posiłków w ciągu dnia jadacie i co to zazwyczaj jest (pytanie oczywiście kieruję dla tych którzy trenują ;) ), próbuję sobie ułożyć po swojemu dietę i czytam po różnorakich forach odnośnie odżywiania ale zapytam też was ;) ponad tydzień czasu nie zapaliłem papierosa (mojego największego demotywatora) więc staram się to wykorzystać aby pójść za ciosem i w końcu coś zrobić ze swoim ciałem, mam nadzieję że coś z tego będzie.
_________________
#10 Rui Costa per sempre!
 
 
Aiver 
Milanista



Dołączył: 16 Lis 2008
Wysłany: Śro Mar 18, 2015 20:28   

Ja jem 5 posiłków dziennie, ale równie dobrze może ich być 4 albo 6. Kwestia mocno indywidualna. Powszechnie uznaje się, że lepszą metodą jest więcej posiłków w mniejszych odstępach czasowych. Dieta musi być zbilansowana i różnorodna. Trzeba dostarczyć odpowiednią ilość białka, węglowodanów, tłuszczy, zmienną w zależności od celu i poziomu wytrenowania. Jeść dużo warzyw i owoców, tutaj głownie kwestia witamin i równowagi kwasowo/zasadowej. Białko, czyli np. mięso, jaja, nabiał, ryby. Węglowodany: ryż, kasza, makarony razowe, płatki owsiane itp. a tłuszcze: oliwa z oliwek, orzechy, olej lniany, ale również ryby czy jajka.
Istnieje już sporo programów typu dziennik posiłków, dzięki którym łatwo wszystko wyliczyć.
Jeśli chodzi o posiłki to może to być, niemal kultowy ryż z kurczakiem przygotowywany na wiele, różnych sposobów ale można również sobie zrobić, np. pizze z pełnowartościowej mąki z odpowiednio dobranymi składnikami "na wierzch". Tutaj pole do popisu jest ogromne, internet jest pełen przepisów. To nie jest tak, że osoba chodząca na siłownię i chcąca trzymać dietę, musi jeść przez cały dzień suchy ryż i kurę.
Ja jestem zwolennikiem dosyć liberalnego podejścia w kwestii diety, jeżeli czasami mam ochotę zjeść coś innego to po prostu to jem :)
 
 
carlos 
Milanista z Klasą




Dołączył: 08 Sie 2006
Skąd: Mazury
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Czw Mar 19, 2015 21:18   

Szybki, a coś się zmieniło od Twojego posta z maja? Wprowadziłeś jakieś zmiany, waga podskoczyła? Ja mam podejście liberalne tak do diety, jak i treningu. Zazwyczaj coś ćwiczę, zazwyczaj staram się jeść odpowiednio. Częściej pierwsze zazwyczaj, niż drugie. Jak mogę iść w robocie na siłownię, to idę, jak nie mogę, a mieszkam 10 minut drogi na piechotę dalej, to trafiłem tam przez 3 lata ze cztery razy. Jak mam iść, to wolę zostać w domu i się po podciągać, porobić pompki lub wyjść na rower.

Nie wiemy nawet co i jak trenujesz, ani do czego dążysz. Ja jem 4-5 posiłków dziennie, bez sztywnych godzin. Co jem? Zależy kiedy. Przez dłuższy czas wprowadziłem sobie luz w tej kwestii, bo zależało mi na kilogramach. Teraz wprowadzam reżim, bo zależy mi na tym samym, tyle że w drugą stronę. Każdy przecież wie, co powinno się jeść, a czego unikać. ;) Zwłaszcza jeśli przeglądałeś fora i się tematem interesowałeś.
_________________
Life is a tragedy for those who feel
and a comedy for those who think
 
 
lord bass 
Milanista




Dołączył: 26 Gru 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Mar 19, 2015 22:14   

Ja jem 5 posiłków dziennie,6 razy w tygodniu chodzę na siłownie na 1-2h plus basen, bieganie lub inny sport. Na pewno jest to spowodowane tym, że moja praca na to pozwala oraz mam w domu mała siłownie.
_________________
LEGIA WARSZAWA
 
 
Camill 
Milanista



Dołączył: 14 Gru 2010
Skąd: J-no
Wysłany: Pią Mar 20, 2015 13:00   

To kiedy ty znajdujesz jeszcze czas na łowienie talentów na rynku transferowym?
_________________
AC Milan
...certi amori non finiscono...
 
 
Kojak 
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2007
Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią Mar 20, 2015 13:22   

lord bass a gdzie czas na naukę? Medycyna i marketing? ;)
 
 
 
lord bass 
Milanista




Dołączył: 26 Gru 2009
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Mar 20, 2015 20:13   

Camill napisał/a:
To kiedy ty znajdujesz jeszcze czas na łowienie talentów na rynku transferowym?


Wieczorami dwa razy w tygodniu :rotfl:

Kojak napisał/a:
lord bass a gdzie czas na naukę? Medycyna i marketing?

Drugie skończone, pierwsze to tylko praktyki.

Szach mat.
_________________
LEGIA WARSZAWA
 
 
Bubu 
Milanista




Dołączył: 27 Sie 2003
Skąd: Sosnowiec
Ostrzeżeń:
 1/2/2
Wysłany: Pią Mar 20, 2015 20:24   

Wczesniej pisales o studiach medycznych. Teraz o jakis praktykach. Praktyka na studiach medycznych to obowiazkowy staz (po zakonczonych 6 letnich studiach) ktory trwa jakos kolo roku. Kurcze u Ciebie wszystko jakos inaczej sie toczy. Pewnie doba ma minimum 35h.

Juz nie wspominajac o czasie na mecze Milanu :rotfl2:
_________________
1.12.1993, Milan - Porto 3-0 - wtedy się wszystko zaczęło.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group