ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Gilardino pilkarzem Milanu!
Autor Wiadomość
Walker 
Milanista



Dołączył: 10 Gru 2003
Skąd: USA
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 20:29   Gilardino pilkarzem Milanu!

Gila jest oficjalnie pilkarzem Milanu!Jutro testy medyczne................

Forza Gila!!!!

Forza Milan!!
_________________
in un mese hai perso moglie,tifosi e kakà,papi vendi la società
 
 
chef 
Milanista



Dołączył: 09 Kwi 2004
Skąd: Pilica/Kraków
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 20:31   

Widac, przygotowales juz temat bo doslownie w tym samym momencie ogloszono ;-)

Ole :!:
 
 
 
inv 
Milanista




Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 20:39   

wiec stalo sie tak, jak tego oczekiwalismy - atak Gilardino - Sheva bedzie rzadzil ;)
Zapowiadany od miesiecy transfer nareszcie stal sie faktem. Wiele juz na ten temat bylo spekulacji, domniemywan - wreszcie jednak mozemy powiedziec, ze mamy IMO najlepszy atak swiata :)
_________________
Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
 
 
Dedal 
Milanista



Dołączył: 08 Mar 2005
Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 20:41   

Wspaniala wiadomosc, na ktora wszyscy oddani kibice Milanu czekali od dluzszego czasu :D Wlasciwie oficjalna informacja o transferze Gilardino byla odwlekana jak tylko sie dalo, ale nie ma tego zlego, co by na dobre nie wyszlo :-D Teraz tylko Gila musi sie wkomponowac do zespolu i stac sie obok Shevy wiodaca postacia ataku Naszej druzyny :P
 
 
 
zbysio
Interista



Dołączył: 20 Maj 2004
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:12   

Czy macie najlepszy atak świata to się dopiero okaże. Póki co to wydaliście kupe forsy na piłkarza, a co tak naprawde potrafi to dopiero zobaczymy
_________________
INTER
Milanowi gratulujemy Didy
 
 
Del Piero 
Juventino



Dołączył: 15 Lis 2003
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:15   

Najlepszy atak świata :D Trochę się uśmiałem ;] Napewno dobry transfer, tak to musiało się zakończyć.
Ostatnio zmieniony przez Del Piero Pon Lip 18, 2005 21:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MarcoPoland 
Milanista z Klasą



Dołączył: 11 Gru 2003
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:15   

Bardzo się cieszę, wyczekiwałem tej wiadomości cały dzień.
Po stracie Hernana i Tomassona Milan musiał kupic jakiegoś klasowego napastnika. Mam nadzieje, że Gila nie raz ucieszy Nas wszystkich.
 
 
suchy 
Milanista z Klasą



Dołączył: 29 Gru 2003
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:24   

co tak naprawde potrafi chyba kazdy juz doskonale wie. 46 goli w ciagu dwoch sezonow to naprawde imponujacy bilans. jestem przekonany, ze ubilismy swietny interes. mamy gracza mlodego a zarazem zaprawionego juz w bojach w jednej z najtrudniejszych lig na swiecie. kontrakt podpisany zostal do 2010 roku wiec przez najblizsze piec lat (a potem napewno jeszcze dluzej ;-) ) mozemy byc spokojni o obsade naszego ataku. wielkie podziekowania dla tych wszystkich, ktorzy przyczynili sie do sprowadzenia Gili do Milanello ;)
 
 
ostry 
Milanista




Dołączył: 20 Wrz 2003
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:26   

zbysio napisał/a:
Czy macie najlepszy atak świata to się dopiero okaże. Póki co to wydaliście kupe forsy na piłkarza, a co tak naprawde potrafi to dopiero zobaczymy

Wedlug mnie, a mysle ze wielu sie ze mna zgodzi, on juz pokazal co tak naprawde potrafi. W ostatnich dwoch sezonach strzelal w lidze po 23 bramki grajac w koncu w nie najlepszej druzynie. Ja sie bardzo ciesze z tego transferu, tym bardziej ze sporo czasu trwalo jego pozyskanie.

suchy - wyprzedziles mnie o dwie minuty ;)
 
 
 
Walker 
Milanista



Dołączył: 10 Gru 2003
Skąd: USA
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:29   

zbysio napisał/a:
Czy macie najlepszy atak świata to się dopiero okaże. Póki co to wydaliście kupe forsy na piłkarza, a co tak naprawde potrafi to dopiero zobaczymy


Przez ostatnie dwa sezony zdobyl wiecej bramek niz Adriano. Wiec troche szacunku kolego! Co do kasy to biorac pod uwage jego wiek i juz wielka klase to warto bylo. Chyba to lepszy interes niz sprzedac 50% Adriano do Parmy za marne grosze (1,5 mln euro) i potem odkupic te 50% za kupe szmalu (ponad 15 mln euro)

[ Dodano: Pon Lip 18, 2005 15:35 ]
Del Piero napisał/a:
Najlepszy atak świata :D Trochę się uśmiałem ;] Napewno dobry transfer, tak to musiało się zakończyć.


Ciekawe czemu sie smiejesz? Atak Scheva-Gilardinio (Vieri na lawce) powinien Cie raczej przyprawic o ogromne poczucie strachu....Wspomagany przez najbardziej kreatywnego pomocnika w Serie A!!! Wedlug mnie wyglada to znacznie lepiej niz atak Zlatan-Trezeguet (ciagle kontuzjowany)-Del Piero (??)-Zalayeta! No chyba ze bramki dla was bedzie strzelal Vieira!!

Forza Milan!!!!

Forza GILAGOL!!!!!
_________________
in un mese hai perso moglie,tifosi e kakà,papi vendi la società
Ostatnio zmieniony przez Walker Pon Lip 18, 2005 21:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zbysio
Interista



Dołączył: 20 Maj 2004
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:37   

Mam podac przyklady graczy ktorzy w druzynach z dolnej polki zostawali królami strzelców, a po przejsciu do wiekszych klubów dawali ciała? Za duzo by wymieniac.
Poza tym nic nie pisałem o tym za atak Interu jest lepszy bo to jest oczywiste
_________________
INTER
Milanowi gratulujemy Didy
 
 
Moldar
Interista




Dołączył: 13 Kwi 2005
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:38   

Walker napisał/a:
zbysio napisał/a:
Czy macie najlepszy atak świata to się dopiero okaże. Póki co to wydaliście kupe forsy na piłkarza, a co tak naprawde potrafi to dopiero zobaczymy


Przez ostatnie dwa sezony zdobyl wiecej bramek niz Adriano. Wiec troche szacunku kolego!


jezuu jakiego szacunku, przecież on nie mówiłe że jest on beznadziejny, tylko powiedział że wszystko się okaże czy kasa nie poszła w błoto. A cóż mnie interesuje że on strzelił więcej bramek od Adriano, jak moim zdaniem i tak Adriano jest lepszy. Dla mnie w tym sezonie Inter miał jeden z najlepszych ataków, Adriano nie mógł się czasem odnaleźć, ale jednak on z naszym ultra szybkim Martinsem tworzyli ciekawy napad. I tak jak mówił zbysio, okaże się czy to faktycznie nie były pieniądze wyrzocone w błoto, bo zawsze może się zdażyć ze jego atak z Shevą będzie jednym z gorszych, a w tedy tylko bobo wam zostanie :P
Ostatnio zmieniony przez Moldar Pon Lip 18, 2005 21:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Walker 
Milanista



Dołączył: 10 Gru 2003
Skąd: USA
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:40   

zbysio napisał/a:
Mam podac przyklady graczy ktorzy w druzynach z dolnej polki zostawali królami strzelców, a po przejsciu do wiekszych klubów dawali ciała? Za duzo by wymieniac.
Poza tym nic nie pisałem o tym za atak Interu jest lepszy bo to jest oczywiste


Oczywiste???Dla kogo????Bardzo to wszystko ciekaw co mowisz.....Tylko jestem ciekaw co bys mowil gdyby Gila przeszedl do Interu....Zazdrosc to straszny grzech (jeden z 7 grzechow glownych)!!!

[ Dodano: Pon Lip 18, 2005 15:43 ]
Moldar napisał/a:
Walker napisał/a:
zbysio napisał/a:
Czy macie najlepszy atak świata to się dopiero okaże. Póki co to wydaliście kupe forsy na piłkarza, a co tak naprawde potrafi to dopiero zobaczymy


Przez ostatnie dwa sezony zdobyl wiecej bramek niz Adriano. Wiec troche szacunku kolego!


jezuu jakiego szacunku, przecież on nie mówiłe że jest on beznadziejny, tylko powiedział że wszystko się okaże czy kasa nie poszła w błoto. A cóż mnie interesuje że on strzelił więcej bramek od Adriano, jak moim zdaniem i tak Adriano jest lepszy. Dla mnie w tym sezonie Inter miał jeden z najlepszych ataków, Adriano nie mógł się czasem odnaleźć, ale jednak on z naszym ultra szybkim Martinsem tworzyli ciekawy napad. I tak jak mówił zbysio, okaże się czy to faktycznie nie były pieniądze wyrzocone w błoto.


Napastnika ocenia sie po strzelonych bramkach a nie co kto Twoim zdaniem jest lepszy!!!

Rzeczywiscie mieliscie super atak, ktory dal wam w poprzednim sezonie.....puchar wloch (sic!)
_________________
in un mese hai perso moglie,tifosi e kakà,papi vendi la società
 
 
Moldar
Interista




Dołączył: 13 Kwi 2005
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:43   

Walker napisał/a:
zbysio napisał/a:
Mam podac przyklady graczy ktorzy w druzynach z dolnej polki zostawali królami strzelców, a po przejsciu do wiekszych klubów dawali ciała? Za duzo by wymieniac.
Poza tym nic nie pisałem o tym za atak Interu jest lepszy bo to jest oczywiste


Oczywiste???Dla kogo????Bardzo to wszystko ciekaw co mowisz.....Tylko jestem ciekaw co bys mowil gdyby Gila przeszedl do Interu....Zazdrosc to straszny grzech (jeden z 7 grzechow glownych)!!!


Ja tam bym go nie chciał, ogólnie w składzie bym go nie widział. A to ze Inter miał w tamtym sezonie najlepszy atak, faktycznie jest oczywiste :P niestety straszne luki w obronie, dlatego duzo remisów padało.

Cytat:
Napastnika ocenia sie po strzelonych bramkach a nie co kto Twoim zdaniem jest lepszy!!!


sorry ale większej głupoty powiedzieć nie mozna

Cytat:
Rzeczywiscie mieliscie super atak, ktory dal wam w poprzednim sezonie.....puchar wloch (sic!)


teraz bez większej złośliwości ale muszę to powiedzieć " lepszy puchar Włoch niż nic "
Ostatnio zmieniony przez Moldar Pon Lip 18, 2005 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wajron 
Juventino



Dołączył: 05 Mar 2004
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:44   

Walker napisał/a:
Ciekawe czemu sie smiejesz? Atak Scheva-Gilardinio (Vieri na lawce) powinien Cie raczej przyprawic o ogromne poczucie strachu....Wspomagany przez najbardziej kreatywnego pomocnika w Serie A!!! Wedlug mnie wyglada to znacznie lepiej niz atak Zlatan-Trezeguet (ciagle kontuzjowany)-Del Piero (??)-Zalayeta! No chyba ze bramki dla was bedzie strzelal Vieira!!

Nie żartuj człowieku ... Treze wiecznie kontuzjowany? Przeciez tylko jeden sezon trapiły go urazy, a jednak wracał i po kilkunastu minutach gry strzelał bramki na wage złota (vide - mecz z Realem w LM, mecz z Wami - gol który jakby nie spojrzec dał nam Scudetto ;) ) Jak widać nawet bez Trezegola potrafilismy sobie wspaniale radzić, Del Piero pod koniec sezonu pokazał fantastyczne umiejetnosci, strzelił nawet w sezonie kilkanaście bramek.

Wy macie Sheve - my Zlatana
Wy macie Gilardino - my Trezegueta
Wy macie Vieriego - my Del Piero
Wy macie Inzaghiego - my Zalayete, którzy równiez od kilku sezonów ratował nam tyłek w kluczowych momentach :brawo:


Jak widać nasz atak póki co ma sie lepiej, nawet po zakupie Gilardino. Oddaliscie świetnego Crespo, oddaliscie rezerwowego Tomassona i w obecnym momencie macie tak na prawde dwóch zawodnikow na poziomie. Vieri to jedna wielka niewiadoma ... 8)

Mimo wszystko gratuluje zakupu Gili, napewno bedzie wzmocnieniem :>
 
 
Ronin
Laziale




Dołączył: 18 Paź 2003
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:46   

Bardzo sie ciesze ze Gilardino przeszedl do ACM. Macie teraz najlepszy atak na swiecie i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej. Tradycyjnie juz zycze Wam scudetto (kiedy Lazio nie moze to niech zdobedzie jedyny normalny klub z czolowki). Forza Lazio!
_________________
Cent'anni insieme, mano pe' mano...
 
 
 
Moldar
Interista




Dołączył: 13 Kwi 2005
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:47   

Ronin napisał/a:
Bardzo sie ciesze ze Gilardino przeszedl do ACM. Macie teraz najlepszy atak na swiecie i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej. Tradycyjnie juz zycze Wam scudetto (kiedy Lazio nie moze to niech zdobedzie jedyny normalny klub z czolowki). Forza Lazio!


ja nie będe zaprzeczać ani nie będe sie zgadzać o tym ataku, bo tak naprawdę nic jeszcze nie widziałem aby to oceniać ;)
 
 
konrad_acm 
Milanista




Dołączył: 26 Cze 2005
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:48   

BOOMBAA!!!!
nie ma się co kłócić, sezon pokaże!!!

Gila to jest przyszłość Milanu!!!
FORZA MILAN!
 
 
dranzer 
Milanista



Dołączył: 11 Lip 2004
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:53   

NO WRESZCIE !!!!!!!!!! Warto było czekać Przyznacie !!!!!!!! Forza MILAN
_________________
MiLaN FOrEwER
pOgOŃ FoREvEr
 
 
 
Ronin
Laziale




Dołączył: 18 Paź 2003
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:53   

Moldar napisał/a:
Ronin napisał/a:
Bardzo sie ciesze ze Gilardino przeszedl do ACM. Macie teraz najlepszy atak na swiecie i nikt mi nie wmowi ze jest inaczej. Tradycyjnie juz zycze Wam scudetto (kiedy Lazio nie moze to niech zdobedzie jedyny normalny klub z czolowki). Forza Lazio!


ja nie będe zaprzeczać ani nie będe sie zgadzać o tym ataku, bo tak naprawdę nic jeszcze nie widziałem aby to oceniać ;)


no oczywiscie masz racje. nie wiemy jak bedzie im sie razem gralo. ale przyznaj ze na papierze wyglada to lepiej niz supermegarewelacyjnie.
_________________
Cent'anni insieme, mano pe' mano...
 
 
 
Walker 
Milanista



Dołączył: 10 Gru 2003
Skąd: USA
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 21:58   

Moldar napisał/a:
Walker napisał/a:
zbysio napisał/a:
Mam podac przyklady graczy ktorzy w druzynach z dolnej polki zostawali królami strzelców, a po przejsciu do wiekszych klubów dawali ciała? Za duzo by wymieniac.
Poza tym nic nie pisałem o tym za atak Interu jest lepszy bo to jest oczywiste


Oczywiste???Dla kogo????Bardzo to wszystko ciekaw co mowisz.....Tylko jestem ciekaw co bys mowil gdyby Gila przeszedl do Interu....Zazdrosc to straszny grzech (jeden z 7 grzechow glownych)!!!


Ja tam bym go nie chciał, ogólnie w składzie bym go nie widział. A to ze Inter miał w tamtym sezonie najlepszy atak, faktycznie jest oczywiste :P niestety straszne luki w obronie, dlatego duzo remisów padało.

Cytat:
Napastnika ocenia sie po strzelonych bramkach a nie co kto Twoim zdaniem jest lepszy!!!


sorry ale większej głupoty powiedzieć nie mozna

Cytat:
Rzeczywiscie mieliscie super atak, ktory dal wam w poprzednim sezonie.....puchar wloch (sic!)


teraz bez większej złośliwości ale muszę to powiedzieć " lepszy puchar Włoch niż nic "


Znowu pytam dlaczego jest oczywiste, ze Inter mial najlepszy atak??Bo ty tak mowisz? Przeciez nawet nie mieliscie najwiekszej liczby strzelonych bramek w serie A!

Nie bardzo rozumiem co masz na mysli mowiac, ze wiekszej glupoty nie mozna powiedziec. To po czym ocenia sie napastnika????

Co do pucharu wloch to ten temat juz byl poruszany na tym forum wiec tak zupelnie na marginesie dodam: Inter zdobywajac Puchar Wloch pokonal: Bologne, Atalante, Cagliari i Rome; Milan aby dojsc do finalu LM pokonal (wymienie tylko faze pucharowa): MU, Inter (dwukrotnie; bilans bramkowy 5-0 (super atak,sic!) i PSV. Dlatego prosze nie porownuj zdobycia Rysow do wyprawy na K2, dotarcia do ostatniej bazy i nie zdobycia szczytu wylacznie w wyniku niezwykle niekorzystnego zbiegu okolicznoci!
_________________
in un mese hai perso moglie,tifosi e kakà,papi vendi la società
 
 
Ronin
Laziale




Dołączył: 18 Paź 2003
Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 22:03   

Walker napisał/a:
Nie bardzo rozumiem co masz na mysli mowiac, ze wiekszej glupoty nie mozna powiedziec. To po czym ocenia sie napastnika????


Nie lubie tego powiedzenia. Jest wedlug mnie kompletnie bez sensu. Napastnicy nie sa tylko od strzelania bramek! Nie powiesz mi przeciez ze Corradi, Bazzani, Toni i inni rosli napastnicy sa slabi bo strzelaja mniej bramek? Sa rozni napastnicy i wrzucanie wszystkich to jednego worka mija sie z celem! Basta.
_________________
Cent'anni insieme, mano pe' mano...
 
 
 
Milu78 
Milanista




Dołączył: 30 Lis 2003
Skąd: Zory/Yeovil
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 22:07   

Moldar napisał/a:
tylko powiedział że wszystko się okaże czy kasa nie poszła w błoto.

Cos mi sie zdaje, ze pomyliles stronki :D . A czy sie wkomponuje w zespol to sie okaze. Jest to jego pierwszy klub z naprawde duzymi aspiracjami tzn z najwyzszej swiatowej polki. Mam nadzije, ze stworza wspanialy duet z Sheva :-D .
_________________
GRAZIE " 18 " MILAN
1901, 1906, 1907, 1951, 1955, 1957, 1959, 1962, 1968, 1979, 1988, 1992, 1993, 1994, 1996, 1999,2004, 2011, 20...?
 
 
Moldar
Interista




Dołączył: 13 Kwi 2005
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 22:10   

Walker napisał/a:

Znowu pytam dlaczego jest oczywiste, ze Inter mial najlepszy atak??Bo ty tak mowisz? Przeciez nawet nie mieliscie najwiekszej liczby strzelonych bramek w serie A!


A ty znowu statystyki, Inter miał jeden z najlepszych ataków w Serie A, bo o świecie tu nie wspominam, bo może i Milan miał dobry atak, ale jakoś dla mnie do perfekcji mu było daleko.

Cytat:

Nie bardzo rozumiem co masz na mysli mowiac, ze wiekszej glupoty nie mozna powiedziec. To po czym ocenia sie napastnika????


Czyli mam rozumieć, ze ja zaj***** piłkarz ( ironia oczywiscie :mrgreen: ) strzelam w okręgówce 30 bramek to świadczy o tym że jestem zajebisty, no nie wiem, niby strzelam gole ale jakoś do perfekcji mi daleko. A Adriano to klasyk sam w sobie, patrząc na jego masę potrafi świetnie kontrolować piłkę, a jego strzały podziwiwać moze każdy, czy widziałeś taki piękne strzały zza pola karnego, tak precyzyjnie uderzone, ja żadko. Ale co pokaże Gilardino okaże się później, bo zdażyć się może że po prostu cały ten atak niewypali, a takie niespodzianki zdażają się dość często.

Cytat:
Co do pucharu wloch to ten temat juz byl poruszany na tym forum wiec tak zupelnie na marginesie dodam: Inter zdobywajac Puchar Wloch pokonal: Bologne, Atalante, Cagliari i Rome; Milan aby dojsc do finalu LM pokonal (wymienie tylko faze pucharowa): MU, Inter (dwukrotnie; bilans bramkowy 5-0 (super atak,sic!) i PSV. Dlatego prosze nie porownuj zdobycia Rysow do wyprawy na K2, dotarcia do ostatniej bazy i nie zdobycia szczytu wylacznie w wyniku niezwykle niekorzystnego zbiegu okolicznoci!


no dobra 5:0 z 3 strzelonych bramek ( mówię to bo mój kumpel, ponoć wielki fan milanu próbowal mi wmówić że Milan strzelił 5 bramek i jeszcze wymyślił strzelców, no cóż biedak myślał że nie oglądałem meczu :D ), ale wspominać finału nie będe, ale tu nie o to chodzi, bo śmiejesz się że Inter wygrał tylko Puchar Włoch, no ale cóż, ale wiedz że ja wole jeść niż zdychać z głodu. A ten twój zbieg okoloczności to po prostu za duży spokój piłkarzy i lekkie olanie Liverpoolu

więcej mi się kłocić nie chce, bo po prostu mi się nie chce, bo i tak wszystko będzie się kręcić w koło.
Ostatnio zmieniony przez Moldar Pon Lip 18, 2005 22:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
roby 
Milanista



Dołączył: 12 Lis 2004
Wysłany: Pon Lip 18, 2005 22:14   

tyle czekalismy i go mamy-niech teraz potwierdzi ze jest tak dobry zobaczymy jak sie u nas odnajdzie parma to nie MILAN tam byl gwiazda zespolu u nas bedzie musial sie postarac zeby byc gwiazda.jestem dobrej mysli jest mlody i napewno bedzie dobry nawet jak mu nie pojdzie w tym sezonie :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group