ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Spotkania milanistów przy okazji transmisji ;-)
Autor Wiadomość
Aagatka 
Milanista



Dołączyła: 07 Sie 2003
Skąd: Kraków
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 23:38   

Ostatni finał LM z udziałem Milanu , ten z Juventusem , oglądaliśmy w Krakowie w pubie Atmosfera. Pomimo , że niewielu z nas znało się wcześniej było bardzo fajnie , nie tylko ze względu na wynik :) . To bylo kilka lat , i szczerze mówiąc od tego czasu nie byłam w tym pubie , i nie wiem czy dalej tam się oglada mecze tj. czy są ekrany itd, ale nieźle byloby reorganizować taką akcję. Chyba , ze znacie lepsze miejsce w Krakowie , to prosze napiszcie...
 
 
 
kuba1899 
Milanista




Dołączył: 28 Lip 2003
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 17:21   

A w Gdańsku gdzie sie spotykamy?Ostatni finał oglądaliśmy w Tigerze, ale czekam na sugestie. Ode mnie bedzie z 6 milanistow. Wszystkich z trojmiasta prosze o kontakt na maila - kuba1899@wp.pl - umowmy sie wieksza gromadą! Pozdrawiam
_________________
Dumny po wygranej, wierny po porażce!! Incubo rosso nero!!
 
 
 
giorgio 
Administrator




Dołączył: 17 Lip 2003
Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Maj 17, 2005 21:39   

Zapraszamy wszystich krakusow (i nie tylko) do wspolnego ogladania finalu.
W zaleznosci od ilosci chetnych i pogody dobierzemy wlasciwy lokal. W gre wchodzi Atmosfera na pl. Szczepanskim (tam swietowalismy 2 lata temu, wiec lokal wyprobowany i szczesliwy) lub jakis ogrodek z telebimem w okolicach rynku. Po finale dzien wolny, wiec licze na wysoka frekwencje.

W niedziele podam wiecej szczegolow.
 
 
 
giorgio 
Administrator




Dołączył: 17 Lip 2003
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 11:50   

Miesce juz jest znane.
Final bedziemy ogladac w knajpie "PIWNICA POD OGRÓDKIEM" ul. Jagiellońska 6.
Jest zalatwiona wstepna rezerwacja. Prosze o potwierdzanie przybycia na maila giorgio@acmilan.pl (do poniedzialku), co pomoze w rezerwacji konkretnej liczby miejsc.
Warunki do ogladania idealne (duzy telebim, wygodne sofy, zimny browczyk)
Wszystkich chetnych zapraszamy w srode od godz. 19.
 
 
 
kuba1899 
Milanista




Dołączył: 28 Lip 2003
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 12:06   

W Trójmieście proponuje 2 miejsca: Tiger w Gdańsku głównym lub Language Pub w Sopocie. Może to drugie miejsce będzie lepsze ze wzgledu na łatwy dojazd z całego Trójmiasta (Sopot główny zaraz obok Monte Cassino). Jest to miejsce w którym spotykają się angole z całego Trójmiasta więc będzie pewno troche kiboli Liverpoolu. Jeszcze raz prosze o kontakt na maila w celu ustalenia rezerwacji. Pozdrawiam
_________________
Dumny po wygranej, wierny po porażce!! Incubo rosso nero!!
 
 
 
nescik 
Milanista




Dołączył: 01 Mar 2004
Skąd: Kraków
Wysłany: Czw Maj 19, 2005 12:22   

a po miejmy nadzieje zwycieskim meczu sprobujecie krakowskich najlepszych Kebabow i miejmy nadzieje ze bedziemy swietowac do bialego rana
a wiec 3 dni na to by potwierdzic swoj udzial:)
_________________
100 LAT ..:: CRACOVIA KRAKOW ::.. 100 LAT
 
 
 
tom_n 
Administrator




Dołączył: 01 Lip 2003
Skąd: Świdnik
Wysłany: Wto Maj 24, 2005 15:21   

Wszystkich Milanistów z Lublina i okolic zapraszamy do pubu Wembley (Lublin, ul. Jasna 7) na wspólne oglądanie finału LM :) Zainteresowanych zapraszamy już od godziny 18:00 ;)
 
 
 
milan78 
Milanista



Dołączył: 26 Lut 2005
Skąd: LUBOŃ CITY
Wysłany: Śro Maj 25, 2005 10:44   

Poznan nie moze byc gorszy!!!
Zapraszam do puba Hattrick na ulicy Kopernika (boczna od Strzeleckiej)
Bede tam od 19.00

FORZA MILAN!!!
_________________
GRAZIE MILAN!!! GRAZIE ROBY BAGGIO!!!
23.11.2011r. AC Milan - Barcelona 2:3 live SS
 
 
badzio 
Milanista




Dołączył: 16 Lut 2005
Skąd: Bydgoski Fordon
Wysłany: Śro Maj 25, 2005 13:15   

Bydgoszcz jak zawsze spotyka sie w pubie Sport w MULTIKINIE, wiec i teraz wszyscy fani LIVERPOOLU i MILANU beda mile widziani.
 
 
 
Radeo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 28 Paź 2003
Wysłany: Pią Maj 27, 2005 12:57   

Chciałbym wykorzystać forum, aby jeszcze raz podziękować Ewie i suchemu za wspólne oglądanie finału na minizlocie (bardzo "mini" ;-) ) w Koszalinie :) Szczególne podziękowania należą się oczywiście miłej Milanistce (przez wielkie "M" :) ), która objęła nas troskliwą opieką i zapewniła wikt i opierunek :P Cięzko znaleźć słowa uznania i wdzięczności... :)

Niesamowitym przeżyciem było oglądać mecz w lokalu, gdzie nie przesadzając przebywało dobrych kilkadziesiąt, jesli nie setka osób, a Milanistów było tylko troje :D Siedzieliśmy pierwsi przed telebimem, jako jedyni zaopatrzeni w szereg akcesoriów klubowych, bo jak wiadomo "pikniki" takich rzeczy nie posiadaja :)

Nie zapomnę nigdy tej pierwszej połowy i naszej radości na oczach całej sali, nie zapomnę ich min wtedy... :P Nie zapomnę szefa lokalu, który, gdy krzyczałem "Jurek Dudek vaffanculo" podszedł i powiedział, że nie jestesmy sami na sali :lol: Szkoda, że nie słyszał, jak przez cały mecz reszta wyzywała Milan... po polsku... :| Niestety nie zapomnę też tych smutnych momentów, kiedy stałem wpatrzony w telebim nie wiedząc co się dzieje, nie zapomnę czerwono-czarnych oczu...

Nie zapomnę też, tego, ze jedynymi którzy przyjmowali gratulacje tego wieczora, byliśmy... my :shock: :wink: Dobrych kilkanaście osób podeszło do nas i ściskało nam ręce gratulując postawy i dopingu do samego końca...

Za to wszystko, Ewa i suchy, dziękuję! Grazie! Siekierka na waszą cześć :P

Pozdrowienia, dla tych, którzy byli w środę w Krakowie i innych miejscach w całej Polsce :) A pozostali, którzy mogli byc w Koszalinie z nami, a nie byli ( ;-) ) niech załują! :P
Pozdrawiam Rute, bakera i TomkaW, z którymi miałem okazję tej nocy wymienić pierwsze wrażenia po meczu :)

I do wszystkich: Do zobaczenia w sierpniu!
_________________
.
 
 
suchy 
Milanista z Klasą



Dołączył: 29 Gru 2003
Skąd: Gdynia
Wysłany: Sob Maj 28, 2005 20:50   

niezapomniane emocje ;) najbardziej w pomieci pozostal mi moment kiedy to nasi odbierali srebrne medale. wszyscy fani Liverpoolu czy tez Dudka, a moze tylko przypadkowi ludzie, ktorzy do tej pory niemilosiernie wygwizdywali i wyzywali Milan od najgorszych nagle zaczeli bic brawo :shock: oczywiscie my odwdzieczylismy sie tym samym gratulujac postawy w tym meczu Dudkowi i reszcie. mam tylko nadzieje, ze za rok bede mogl znow przezywac podobne emocje, raz jeszcze zdzierajac gardlo przy kazdej akcji naszych ;)

podziekowania dla Ewy i Radeo, a takze wszystkich blizej niezydentyfikowanych osob bedacych w srodowy wieczor w Koszalinskiej '9' za stworzenie niezapomnianej atmosfery ;)
 
 
nielot 
Milanista




Dołączył: 20 Paź 2003
Skąd: Kielce/Redditch
Wysłany: Nie Paź 16, 2005 17:22   

nowy sezon nowe emocje...my z tom_n'em dzis inaugurujemy sezon knajpiany meczem z Cagliari i zapraszamy wszystkich z Lublina i okolic do Pubu "BARAŻ" tuz przy wydziale MAT-FIZ-INF UMCS. Początek meczu 20:30 my bedziemy juz od 19 - 19:30.
 
 
 
Wishy 
Milanista



Dołączył: 18 Paź 2005
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Śro Paź 19, 2005 02:29   Milan w Gdańsku

Jakby nie bylo - przyznaje, ze jezeli chodzi o naszych trojmiejskich Milanistow to zdarza mi sie organizowac ogladanie spotkan u siebie :) Ale chcialbym sie dowiedziec czy sa jakies miejsca poza Tiger Pubem w Gdansku gdzie nasi sie spotykaja?

Wishy
 
 
Radeo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 28 Paź 2003
Wysłany: Śro Paź 19, 2005 18:29   

:) W zeszłym sezonie ja i kolega suchy spotykaliśmy się na meczach w "Rugbusiu". Z różnych względów ten sezon barowy zaczynamy później, a nie np. dzisiaj. Widzę, iż istnieje możliwość, że już w nowym gronie ;-)
_________________
.
 
 
Wishy 
Milanista



Dołączył: 18 Paź 2005
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Paź 20, 2005 00:55   

Na barowe ogladactwo pisze sie zawsze i wszedzie, i o ile - knajpowo nastepny mecz CL Milanu bedzie do obejrzenia, to bez zadnego 'ale' zasile wasze grono, nawet jezeli nie bedzie to i tak mozna cos wymyslic :)

Wishy
 
 
Mości 
Milanista z Klasą



Dołączył: 14 Sty 2005
Skąd: Katowice...
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 03:09   

z okazji zblizajacego sie meczu Milan-Juve planujemy z rage24 spotkanie w "Pubie 13" w Katowicach. Jesli jest ktos chetny to niech wpada ! rage24 napisal o w/w pubie wiecej w jednym z wyzszych postow.

pzdr.
_________________
Głupich nie sieją - sami sie rodzą...

Aladino Gilardino /o\
Pato \o/
 
 
 
MikoZ 
Milanista




Dołączył: 20 Paź 2003
Skąd: Gliwice
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 08:57   

A w Gliwicach spotykamy sie w pubie Benson, kolo rynku , mala knajpka ale bardzo przytulna i na dodatek w wiekszosci przypadkow sa wolne miejsca, wiec wszystkich zainteresowanych zapraszam.
 
 
 
tom_n 
Administrator




Dołączył: 01 Lip 2003
Skąd: Świdnik
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 19:21   

W Lublinie spotykamy się w pubie Wembley (ul. Jasna 7). Jeśli tam nie będzie miejsc (ale raczej powinny być), to przeniesiemy się do pubu Baraż, 10 minut drogi od Wembley. Zapraszamy ;) nielot będzie już od 18, ja pewnie trochę później.
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 20:40   

A w Poznaniu klasycznie w Hattricku...albo Dziku. Oba są blisko więc "do wybory do koloru" :)
 
 
bblackk 
Juventino



Dołączył: 15 Maj 2005
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 22:01   

W Warszawie organizowane jest wspólne oglądanie meczu Milan - Juventus, prawdopodobnie w pubie "4 Kąty" na Wilczej, bo w "Champions Pub" nie mają Canal + Żółty/Premium/zwykły/"jeden pies". Jeżeli będa jacyś chętni, podam szczegóły. Tymczasem serdecznie wszystkich zapraszam 8) Howgh!

Edit 4 kapi
Ostatnio zmieniony przez bblackk Nie Paź 30, 2005 19:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
pionka 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Bochnia
Wysłany: Czw Paź 27, 2005 22:50   

bblackk napisał/a:
bo w "Champions Pub" nie mają Canal + Żółty.


Mecz będzie transmitowany na Canal+ Premium. Czyli na zwykłym kanale, nie na żadnym "kolorowym" :)
 
 
 
bblackk 
Juventino



Dołączył: 15 Maj 2005
Wysłany: Pią Paź 28, 2005 16:15   

pionka napisał/a:
Mecz będzie transmitowany na Canal+ Premium. Czyli na zwykłym kanale, nie na żadnym "kolorowym"

Gosh! Żółty, premium, zwykły... jeden pies i tak wszyscy wiedzą o jaki chodzi -_-

Dla zainteresowanych milanistów zamieszkałych w Warszawie i okolicach -> o 19.45 pod Rotundą. Uderzamy do pubu "4 Kąty" na Wilczej 31. Pozdrawiam!
 
 
 
kapiMCP 
Milanista




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: z MCP
Wysłany: Nie Paź 30, 2005 15:57   

skoro "jeden pies", to Twoje zdanie:

"prawdopodobnie w pubie "4 Kąty" na Wilczej, bo w "Champions Pub" nie mają Canal + Żółty."

nie trzyma sie kupy...

tak czy owak mam nadzieje, ze spotkanie ogladaliscie w milej atmosferze!
_________________
www.MilanClubPolonia.pl
 
 
bblackk 
Juventino



Dołączył: 15 Maj 2005
Wysłany: Nie Paź 30, 2005 16:57   

kapi napisał/a:
skoro "jeden pies", to Twoje zdanie:

"prawdopodobnie w pubie "4 Kąty" na Wilczej, bo w "Champions Pub" nie mają Canal + Żółty."

nie trzyma sie kupy...

o_O Heh... nie wiem czy zauważyłeś, ale post w którym użyłem nazwy "Canal + Żółty", napisałem wcześniej, niż ten w którym wspomiałem: "jeden pies" ( jak tak bardzo kole Cię to w oczy, to zedytuje posta). Na dodatek nazwa tego kanału jest mi wielce obojętna, tylko wy nie omieszkacie się czepnąć osoby, która chciała być na tyle niedobra i chciała zaprosić Milanistów do pubu, używając przy tym nieprawidłowej (?) nazwy kanału (o zgrozo!). Sorry! Zapewne, to nie ma nic wspólnego, z tym herbem pod moim nickiem...
Ciekawe, że też moderatorzy pozwalają na zaśmiecanie takimi pierdołowatymi postami, tak konkretnego tematu :roll:

kapi napisał/a:
tak czy owak mam nadzieje, ze spotkanie ogladaliscie w milej atmosferze!

Meczyk oglądaliśmy w bardzo miłej atmosferze, tylko jak zwykle bez Milanistów, ale może to i lepiej... ;-)
 
 
 
asia21 
Milanista



Dołączyła: 31 Paź 2005
Skąd: Poznań/Słupca
Wysłany: Śro Lis 02, 2005 12:51   

kiedy będzie najbliższe wyjście do pubu w Poznaniu? :-D
z chęcią bym się przeszła na jakiś meczyk ukochanej drużyny :lol:

pozdrowionka :-D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group