ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Milan - Brescia
Autor Wiadomość
FanMilan 
Milanista




Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Opole
Wysłany: Nie Lis 27, 2005 15:27   Milan - Brescia

Myśle że Ancelotti da troche słabszy skład na to spotkanie ponieważ Puchar Włoch nie jest jakimiś wielkimi i ważnym rozgrywkami. Boje się troche tego mecz bo jak wiadmo Milan często w lidze traci punkty z najsłabszymi drużynami Serie A, ale Brescia gra w Serie B wiec mam nadzieje że nie będzie żadnej kompromitacji! Mam nadzieje że Ancelotti wystawi Jankulovskiego, Vogela, Pippo no i mimo że Vieriego nie lubie to chciał bym zeby minimum 45 minut zagrał!
_________________
Czemu Milan? Jakoś mnie do nich pociągnęło. Nie żałuje :-) !!!
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
 
 
 
ostry 
Milanista




Dołączył: 20 Wrz 2003
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Pon Lis 28, 2005 21:08   

Na dzisiejszej konferencji prasowej Carlo zapowiedzial jakim skladem jutro zagra. W pierwszej jedenastce wyjda Kalac - Simic, Costacurta, Marzoratti, Kaladze - Vogel, Jankulovski, Rui Costa i po 45min Gattuso i Pirlo - Inzaghi, Vieri. Wedlug mnie bardzo dobrze ze na boisku pojawi sie taki sklad, mam nadzieje ze beda chcieli pokazac na co ich stac i postaraja sie o ladny wynik. Moze w koncu cos sensownego zagra Vieri. Osobiscie chcialbym zeby w drugiej polowie, oczywiscie przy sprzyjajacym wyniku, okazje do pokazania sie dostal Ardegmani z Primavery. Nie wiem jaka forme prezentuje obecnie Brescia (5 miejsce w serie B) ale chlopaki powinni sobie poradzic. Mimo iz te rozgrywki traktowane sa troszke mniej powaznie to fajnie byloby grac znowu z "celownikiem" na koszulkach :) wiec oby jutro po meczu malutki kroczek w tym kierunku byl juz za nami.
 
 
 
kotbarca 
Barcelonista




Dołączył: 11 Lip 2004
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon Lis 28, 2005 21:40   

wydaje mi sie ze simic zagra na srodku,a marzorati na prawej.co do wyniku to stawiam 2-0.
_________________
"Moje serce zawsze będzie biło dla Barçy, napędzane krwią w kolorze blaugrana" -Luis Garcia

www.blaugrana.pl

Visca el BARCA!!!! Forza MILAN!!!!
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Pon Lis 28, 2005 23:16   

Simic faktycznie raczej zagra na środku a na prawej stronie Marzoratti. Ja równiez mam nadzieję na strzelecki festiwal, na dobrą grę Jankula, na bramki Pippo, na indolencję Vieriego (tak tak 0 to tylko pomoże nam w tym by odszedł w styczniu), na udaną zmianę na Ardemagniego i golu tego chłopaka.
 
 
Paweł Strzelecki 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Toruń
Wysłany: Wto Lis 29, 2005 11:33   

Oczywiście liczę na zwycięstwo, bo jakże by inaczej. Rozgrywki w ramach Coppa Italia to dobra okazja na przewietrzenie ławki rezerwowych, przećwiczenie nowych rozwiązań taktycznych. Fajnie, że zagrają piłkarze, którzy na codzień nie mają tylu możliwości występów w podstawowym składzie. W ten sposób mają większą motywację niż ci z tzw. żelaznego składu. Też chciałbym, aby wystąpił Ardegmani. Vieriemu życzę bramki, ja wciąż ufam jego umiejętnościom.
 
 
 
JediMajster 
Milanista



Dołączył: 19 Lip 2004
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Wto Lis 29, 2005 15:13   

Dzisiaj nasz pierwszy w tym sezonie mecz w Coppa Italia. Ciekawie wygląda nasza kadra na ten mecz, której średnia wieku wynosi ok. 26 lat. Wszyscy wiemy jednak czym jest to spowodowane ;-) . Niektórzy pisali tutaj coś o przyszłej, dobrej grze Inzaghiego dzisiejszego wieczora, ale przecież Inzaghi nie jest powołany :roll: . Podobnie jak Sheva. Nasi napastnicy na ten mecz to Gilardino, Vieri (najprawdopodobniej pierwsza "11") oraz młody Ardemagni (również liczę na jego występ w II połowie) ! Co do naszej defensywy, to chyba nikt nie ma wątpliwości. Kalac w bramce, Marzoratti na prawej stronie, Simic i Billy na środku oraz Kaładze na lewej stronie. Teraz pomoc. Myślę, iż zaczniemy od ustawienia z Rino na prawej stronie, Vogelem w środku pola na pozycji Pirlo, Jankulovskim z lewej strony placu gry i Rui Costą za napastnikami. W całości wygląda to tak:
Kalac - Marzoratti, Simic, Costacurta, Kaładze - Vogel - Gattuso, Jankulovski - Rui Costa - Gilardino, Vieri. Być może zobaczymy jeszcze któregoś z graczy Primavery (powołani są jeszcze m. in. Antonelli i Legati oraz Bloudek i Piazza).
Nasi dzisiejsi rywale w poprzednim sezonie opuścili szeregi pierwszoligowców. Dwa nasze ostatnie mecze z nimi to remisy (0:0 i 1:1). Obecnie zajmują 5. miejsce w tabeli Serie B (po 17 meczach maja na swym koncie 28 punktów). W ostatni weekend Brescia pokonała Atalantę 1:0 po bramce Davide Possanziniego.
Ja osobiście chciałbym ujrzeć wynik zbliżony do tego ze Stambułu, ale nie będe wybrzydzał i zadowoli mnie każda wygrana. Nie ukrywam jednak, iż festiwal strzelecki podbudowałby już i tak wysokie morale zespołu, a w rewanżu gralibyśmy już na całkowitym luzie. Bylebyśmy tylko nie marnowali tak wielu wspaniałych akcji jak w spotkaniu z Lecce. W meczu zespół może zmarnować 2, 3, 4 "setki". U nas 4 bardzo dobre, stuprocentowe sytuacje potrafi zmarnować sam Gilardino.
 
 
 
pionka 
Milanista



Dołączył: 30 Lip 2003
Skąd: Bochnia
Wysłany: Wto Lis 29, 2005 16:19   

JediMajster napisał/a:
U nas 4 bardzo dobre, stuprocentowe sytuacje potrafi zmarnować sam Gilardino.


Muszę interweniować :P bo wszyscy wieszają psy na biednym Gilardino :) No chyba, że wymieniłeś tutaj jego nazwisko tylko jako przykład. Przypomnij sobie ile setek zmarnował w Stambule Shevchenko. Zresztą z Lecce też miał kilka okazji. To nie Gilardino marnuje okazje a cała drużyna, bez wyjątków. Ale dla kibiców i tak lepiej jest oglądać ofensywny zespół mający 15 okazji w meczu niż taki który ma 2 i pewnie wygrywa 2-0. Do tego dochodzi ten dreszczyk emocji w 94 minucie :P

Dzisiaj jak większość liczę na skuteczność naszego młodziana i wynik taki, który by nas ustawił przed rewanżem.
 
 
 
JediMajster 
Milanista



Dołączył: 19 Lip 2004
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Wto Lis 29, 2005 18:45   

pionka napisał/a:
No chyba, że wymieniłeś tutaj jego nazwisko tylko jako przykład.

Dokładnie tak było. Przekazanie żadnej innej treści nie było moim celem :nono: . Jeżeli chodzi o mój stosunek do tego, co na boisku robi Gilardino, to po jego transferze dałem mu co najmniej jedną rundę sezonu na aklimatyzację i wcale nie wymagam od niego od razu kolejnego 2-ego miejsca w klasyfikacji króla strzelców albo samego tego tytułu. Dużo więcej spodziewałem się natomiast po Vierim. Ten zawodnik nie powinien mieć prawie żadnych problemów z przyswojeniem sobie nowych (?) warunków i graniem dużo lepiej niż to czyni obecnie. Z potencjalnego trzeciego napastnika wywierającego presję na Shevie i Gili stał się dopiero 4-tym wobec bardzo dobrej postawy SuperPippo !

pionka napisał/a:
Do tego dochodzi ten dreszczyk emocji w 94 minucie :P

Zgadzam się całkowicie :twisted: ;-) !
 
 
 
merrick 
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2004
Wysłany: Wto Lis 29, 2005 21:16   

Proponuję włączyć RAI DUE :) :):)
_________________
Milan - Calcio Dictatore!
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 00:13   

Zwycięstwo bezproblemowe :D Dobrze ze zagrali zmiennicy. Młodzi Marzoratti i Ardemagni również zaistnieli na boisku. Meczu niestety nie oglądałem (odkąd Hot Bird stracił Rai Due) więc o szczegółach się nie wypowiem. Cieszę sie z kolejnych bramek Gilardino i Costy. Myslałem że Vieri nie strzeli (choć w typowaniu postawiłem na niego) ale myliłem się. Graliśmy ze słabym przeciwnikiem. 11 stycznia rewanż. Awans już teraz pewny :) Ciekawy jestem ocen postawy w dzisiejszym meczu następujących graczy: Simic, Marzoratti, Vogel, Jankulovski, Ardemagni. Z opisów wynika że świetnie grał Rui Costa.
 
 
merrick 
Milanista




Dołączył: 22 Lip 2004
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 01:01   

Dobry mecz w wykonaniu Rossonerich.
To co mnie zmartwiło:
- Gila (mimo, że przeciwinik słaby, a mecz o niższą stawkę) - wciąż spięty i niepewny
- strata bramki po stałym fragmencie gry (nasza gra w defensywie przy stałych fragmentach,
w wielu przypadkach jest bardz słaba)

pozdrawiam

p.s.
Rai Due nadaje na HOT BIRD, nic się pod tym względem nie zmieniło
_________________
Milan - Calcio Dictatore!
 
 
szopa 
Milanista



Dołączył: 08 Kwi 2004
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 07:51   

Mecz widzialem i musze powiedziec ze nasi zawodnicy zagrali dobre spotkanie. Swietna partie rozegral rui costa, wiele dobrego mozna powiedziec tez o Vogelu i Jankulovskim (ten pierwszy bardzo sie staral walczyl duzo biegal i malo zabraklo a strzelil by tez bramke, drugi zaliczyl ladna asyste przy golu Costy). Jak dla mnie i Gila i Vieri zrobili swoje, podobal mi sie rowniez Marzoratti mysle ze to moze byc przyszlosc Milanu.
 
 
 
Darren18
Milanista



Dołączył: 29 Lis 2005
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 12:09   

Meczu nie widziałem ale sądząc po wypowiedziach zawodników i trenera nie było tak najgorzej.Milan po raz kolejny udowodnił że umie mobilizować się na spotkania ze słabszymi rywalami(via Lecce).Zawodnicy którzy zazwyczaj grają mniej pokazali że nie zapomnieli jak się kopie piłke.Rui Costa zagral bardzo dobry mecz bramka i dwie asysty świadczą o wysokiej dyspozycji tego zawodnika.Gratuluje zwycięstwa i czekam na mecz z Chievo.
 
 
Mości 
Milanista z Klasą



Dołączył: 14 Sty 2005
Skąd: Katowice...
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 16:41   

Darren18 napisał/a:
Meczu nie widziałem ale sądząc po wypowiedziach zawodników i trenera nie było tak najgorzej.

jesli mialoby sie oceniac kazdy mecz Milanu na tej podstawie to wynikalo by ,ze w calym sezonie nie zagralismy zlego meczu :)

Darren18 napisał/a:
Milan po raz kolejny udowodnił że umie mobilizować się na spotkania ze słabszymi rywalami(via Lecce)

buahahahahahahahahahahahaha :cojest: eheheheheehehehehehehehe :help:
przyjme ,ze pisales to zdanie w stanie chwilowej niepoczytalnosci :P

co do samego meczu ,to zupelnie bez historii. Milan gral swoje i ani na chwile zwyciestwo nie było zagrozone. w pierwszej polowie praktycznie nie schodzilismy z ich polowy ,czego rezultatem były 2 strzelone bramki. ladny gol Costy ,którym zmazal blamaz za akcje ,która była chwilke wczesniej gdy nie trafil do pustej bramki. Rui mnie swoja gra w zadnym wypadku nie oczarowal ,ale oprocz bramki mial jeszcze dwie asysty ,wiec zrobil to co do niego nalezalo! calkiem udany mecz Gili co udowodnil strzeleniem swietnej bramki glowa. mimo zdobytego gola ,po raz kolejny nie zachwycil Vieri ,który po kazdym podaniu w obreb pola karnego zastawial się i zostawal wypychany z pilka z pola karnego – praktycznie żadne zagrozenie.
bardzo podobala mi się gra marzorattiego i przyznam ,ze nie jestem już wcale takim zwolennikiem sprowadzania do nas nowego prawego obroncy! bardzo irytowala mnie ,zwlaszcza w pierwszej polowie ,gra kaladze ,który zupelnie nie przypomina gracza jakim kiedys był. widac natomiast przeblyski w grze jankulovskiego co może napawac optymizmem :)
co do straconej bramki – tak jak bardzo często w tym sezonie – staly fragment gry ,wrzutka na pole karne (tym razem rzut wolny) ,glowka i gol. Kalac nie miał zadnych szans. oprocz tego strzaly Kalac praktycznie nie miał nic do roboty. bronil pewnie ,praktycznie każdy strzal lapal (w znaczeniu ,ze nie wybijal :P ).
mimo pochwal ,trzeba jednak wziasc poprawke na to iż Brescia jest 5 zespolem Serie B ,wiec szczególnie duzego oporu nam nie przeciwstawila.
ja jednak z wygranej ciesze się podwojnie ,ponieważ kapitanem Bresci jest Luigi di Biagio za którym nigdy nie przepadalem!

pzdr.
_________________
Głupich nie sieją - sami sie rodzą...

Aladino Gilardino /o\
Pato \o/
 
 
 
TomekW 
Administrator




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: Tullamore
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 17:22   

No coz, tak jak nalezalo sie spodziewac - to byl spacerek. Milan wygral praktycznie zerowym nakladem sil. Zmiennicy sobie pograli, Kalac i Ardemagni zadebiutowali, Vieri wreszcie trafil. Awans w zasadzie juz zapewniony.
Ciekawostka jest to, ze po bramce Vieriego na tablicy swietlnej na San Siro pojawilo sie nazwisko... Crespo :lol: Przypadek czy celowy zabieg? :)
_________________
Abbiamo un grande sogno in fondo al nostro cuore
vedere il grande Milan che vince il Tricolore
 
 
 
baker 
Moderator



Dołączył: 01 Lut 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 18:15   

Wszystko wygladalo tak jak mozna sie bylo spodziewac. Milan wygral zbytnio sie nie wysilajac. Pierwsza polowa dobra w wykonaniu rossonerich, druga - wyrownana jezeli chodzi o gre i o wynik.
Miano gracza meczu bez watpienia nalezy sie Rui Coscie, ktory strzelil gola i mial dwie asysty. Po raz kolejny Portugalczyk pokazal, ze jak strzela bramke to jest to piekna bramka ;) . Pozostali zawodnicy zagrali na przyzwoitym poziomie. Cieszy gol Vieriego, ale niepokoi jego skutecznosc. Wloski napastnik zmarnowal wczesniej trzy "setki" (nieco usprawiedliwa go, w dwoch sytuacjach z pierwszej polowy byl na spalonym). Swoja wszechstronnosc potwierdzil Vogel, ktory najpierw gral na pozycji Pirlo, a po jego wejscu (choc nie od razu) gral jako vice-Gattuso. Dodatkowo oddal dwa grozne strzaly. Niezle zagral tez mlody Marzoratti. W koncowce mial jednak sporo problemow z Manninim. Tak czy owak pokazal, ze wart jest, zeby dostawac kolejne szanse gry. Ardemagniego mozna wyroznic za zaangazowanie i udzial przy trzecim golu Milanu. Kalac wiele pracy nie mial, ale sprawial wrazenie pewnego bramkarza. Srodek obrony takze poprawnie. Nieco zawiodl jedynie Kaladze.
Wynik nie krzywdzi za bardzo zaprzyjaznionej Brescii, a najprawdopodobniej daje awans rossonerim do kolejnej rundy CI.
_________________
"Znam twoje czyny,
że ani zimny , ani gorący nie jesteś.
Obyś był zimny albo gorący!
A tak, skoro jesteś letni
i ani gorący, ani zimny,
chcę cię wyrzucić z mych ust."

Apokalipsa Św. Jana 3, 15-16
 
 
 
FanMilan 
Milanista




Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Opole
Wysłany: Śro Lis 30, 2005 19:55   

Myśle ze Milan zagrał bardzo dobre spotkanie! Marrzoratti, młody więc moze byc talent, oby! Rui Costa pokazał co potrafi i chciał bym zeby dostawał wiećej szans, pozatym go lubie :-) Spoko ze Vieri siepnął brame, mam nadzieje że się kurde wkońcu roszczela :lol: Co do Gilardinho to myśle ze w ciągu najbliższych dwóch lat zostanie królem szczelców Serie A! Mam nadzieje ze jeśli nie pójdzie nam w Lidze i w Lidze Mistrzów to chociarz Puchar Włoch wygramy :D !
Forza Milan!
Milan campione!
Forza Milan il Milan ole. . .!
_________________
Czemu Milan? Jakoś mnie do nich pociągnęło. Nie żałuje :-) !!!
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
 
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 15:23   

FanMilan napisał/a:
Co do Gilardinho to myśle ze w ciągu najbliższych dwóch lat zostanie królem szczelców Serie A!


Czy mowa o jakimś Brazylijczyku? Nie znam takiego :-D
 
 
FanMilan 
Milanista




Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Opole
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 15:57   

Boże co na tym forum się wszyscy tak czepiają, przez przypadek tak napisałem! Gilardino! Pasuje?!?!?!?!?!?! :|
_________________
Czemu Milan? Jakoś mnie do nich pociągnęło. Nie żałuje :-) !!!
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
 
 
 
JediMajster 
Milanista



Dołączył: 19 Lip 2004
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 18:57   

Mecz bardzo dobry- wspaniałe bramki, wynik cieszy i brak większych obaw przed rewanżem. Ciekawe jest to, co napisał TomekW o sytuacji z nazwiskiem Hernana, a nie Christiana po jego bramce w 69'. Mam rownież pytanie- komu ostatecznie została przyznana bramka Brescii na 2-1 (Steinkeviciusowi czy Albertiemu) ?
W tym meczu, kiedy grali zmiennicy, nie zauważyłem jakiegokolwiek zlekceważenia rywala. Ciekawe ... Może to jednak nie był przeciwnik, którego się lekceważy, bo nie wypadało mieć z nim chociaż najmniejszych problemów, a kwestia podejścia do meczy ze słabszymi drużynami w lidze związana jest z tym, iż zawodnicy zawsze mogą powiedzieć, że sezon jest długi i wpadki się zdarzają ?! Naprawdę ciekawa sprawa ...

FanMilan- nikt się Ciebie nie czepia, tylko co najwyżej dba o porawność. Ja też w tym jednym celu zwrócę uwagę na pewien fragment Twojej wypowiedzi:
FanMilan napisał/a:
Spoko ze Vieri siepnął brame, mam nadzieje że się kurde wkońcu roszczela :lol:

:roll: :-|
 
 
 
FanMilan 
Milanista




Dołączył: 02 Wrz 2005
Skąd: Opole
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 19:28   

LOL hehe nie no dobra czaje :lol: roszczela! hehe Sam się z siebie śmieje! :-D
_________________
Czemu Milan? Jakoś mnie do nich pociągnęło. Nie żałuje :-) !!!
Milan Milan solo con te
Milan Milan sempre per te
 
 
 
ostry 
Milanista




Dołączył: 20 Wrz 2003
Skąd: Gdańsk
Wysłany: Czw Gru 01, 2005 19:39   

JediMajster napisał/a:
Mam rownież pytanie- komu ostatecznie została przyznana bramka Brescii na 2-1 (Steinkeviciusowi czy Albertiemu) ?

Bramke zaliczono Albertiemu.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group