ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Transfery Milanu (cz. 14)
Autor Wiadomość
Carlo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Sie 2003
Skąd: Byszyce
Wysłany: Sob Maj 07, 2005 18:39   

No naprawde ciekawe informacje. Totti w Milanie? Byłby to pewnie transferowy hit lata w całej Europie. I jeśli jest to fanaberia Barlusconiego to koszty raczej nie mają znaczenia. On lubi spełniać własne zachcianki. Do tego przypominam o sytuacji gdzie nie dawno nasz były prezydent zapytany o Tottiego tylko tajemniczo się uśmiechnął, dając do zrozumienia że coś jest na rzeczy, dopiero późnym wieczorem zdementował tą "informację" bo całe Włochy już huczały od plotek.
Jeśli chodzi o Gilardino ja też już z kilku źródeł słyszałem że pierwsza rata jest zapłacona i wszystko jest ustalone. No cóż czeka nas naprawdę gorące lato...
stan - Totti często szczególnie u Capello występował na pozycji drugiego troszkę cofniętego napastnika to dla niego żadna nowość.
_________________
Leopolis semper fidelis!
 
 
 
droc 
Milanista z Klasą




Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: Pon Maj 09, 2005 10:00   Re: ?

stan napisał/a:
moze ja jestem jakis dziwny, ale zawsze sadzilem, ze Totti to typowy trequartista (gra w klubie ZA Cassano i Montellą, czyz nie?). tak jak Kaka'.


Praktycznie Totti powinien grać na tej pozycji, ale co dziwne w AS Roma częsciej grał w linii ataku niż na pozycji atakującego pomocnika operującego zza pleców 2 napastników. Moim zdaniem w linii pomocy z Tottiego byłby większy pożytek (jeżeli grałby w Milanie, to jak sugeruje TomekW byłby poważnym zagrożeniem dla Seedorfa). Jeżeli nie Totti to może jednak ten van Bommel?? ;-)
Atak Sheva - Gilardino to byłoby coś. Ja liczę bardzo mocno, że Alberto zasili Milan (w koronie króla strzelców) a nie Juve bądź Real. W takiej sytuacji transfer Crespo może upaść. Jednak w wypadku pozbycia się po sezonie JDT musimy mieć 4 napastnika, który będzie mógł w każdej chwili wejść i grać na niezłym poziomie (czyli Pozzi i Boriello odpadają). Wydaje mi się zatem, że jeżeli nie zakupimy Crespo to JDT zostanie. A jeżeli dojdziemy do porozumienia z Chelsea w sprawie Crespo to JDT będzie musiał odejść (może nawet do Chelsea w ramach rozliczeń za Hermana).

pzdr,
_________________
['] C.A.R.E [']
 
 
MaŁy BKS 
Milanista



Dołączył: 17 Gru 2004
Skąd: Białystok
Wysłany: Pon Maj 09, 2005 16:33   

wszyscy pisza o pozycjach w przodzie a co z obrona moze najwyzszy czas cos zrobic z doswiadczoan obrona milanu stam w ostanich meczach psv i juve nie zachwycil przy bramkach maldini tez juz powoli opada z sil nesta jeszcze pogara ze 2 seznoy cafu jak bedzie tak wykorzystywany w kazdym meczu to tez za dlugo nie pogra a na lawce kogo mamy coctacutra heh tez jzu staruszek simic heh pancaro tez nic juz nie gra jeszcze sreginio porbuje a wiec moze zacznimy tez myslec o obronie jasne tez chcialbym aby alberto przyszedl totti tez moze byc ale wolalbym van bomela lub sonka na skrzydlo !!!
_________________
THE BEST FANS BIAŁYSTOK
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Pon Maj 09, 2005 23:34   

Jeśłi zwróciliście uwagę to młodzi, szybcy, techniczni napastnicy sprawiają wiele problemów naszej "wiekowej" obronie. W przyszłym sezonie przydałoby się aż dwóch młodszych obrońców! Brakuje zastępcy dla Cafu, Stam raczej zawodzi, brakuje również obróncy na lewą stronę. Och jest trochę do zmienienia.
 
 
inv 
Milanista




Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Maj 10, 2005 12:06   

"młodzi, szybcy, techniczni napastnicy" sprawiaja klopoty kazdej obronie :)

ja z kolei jestem zdania, ze powinien zostac zakupiiony stosunkowo mlody zawodnik, ale z pewnoscia nie 20-latek. Ktos, kto bylby solidnym wzmocnieniem, ale godzil sie na gre w rezerwie i powoli nabieral wlasciwych nawykow uczac sie od nesty, czy paolo. A po kilku moglby godnie zastapic ich na kluczowych pozycjach.

Nie oszukujmy sie - nasza obrona byla i jest swietna glownie dlatego, ze sa to zawodnicy doswiadczeni.
Spojrz na najlepszych obroncow swiata - wiekszosc z nich jest w wieku ok. 30 lat i powyzej. Wiek nie jest tu sprawa najwazniejsza. Obronca nie zawsze musi byc tak szybki jak napastnik, wlasnie swoja rutyna i doswiadczeniem moze zdzialac o wiele wiecej niz mlodziencza ambicją.
_________________
Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
 
 
droc 
Milanista z Klasą




Dołączył: 04 Maj 2004
Skąd: Poznań
Wysłany: Wto Maj 10, 2005 12:11   

MaŁy BKS napisał/a:
wszyscy pisza o pozycjach w przodzie a co z obrona moze najwyzszy czas cos zrobic z doswiadczoan obrona milanu stam w ostanich meczach psv i juve nie zachwycil przy bramkach maldini tez juz powoli opada z sil nesta jeszcze pogara ze 2 seznoy cafu jak bedzie tak wykorzystywany w kazdym meczu to tez za dlugo nie pogra a na lawce kogo mamy coctacutra heh tez jzu staruszek simic heh pancaro tez nic juz nie gra jeszcze sreginio porbuje a wiec moze zacznimy tez myslec o obronie jasne tez chcialbym aby alberto przyszedl totti tez moze byc ale wolalbym van bomela lub sonka na skrzydlo !!!


Zacytowałem całą Twoją wypowiedź bo początek i koniec nie trzymają się chyba "kupy" ;-)
Najpierw piszesz, że inni skupili się w swoich analizach na ataku i pomocy, potem piszesz że obrona już praktycznie nadaje się na rente inwalidzką a na końcu w ramach jak rozumiem proponowanych wzmocnień proponujesz 2 napastnikówi i 2 ofensywnych pomocników. ;-)
Wracając do Twojej jakże głębokiej analizy naszej defensywy ;-) sam zauważyłeś, że Stam wypadł blado z Juve i PSV (w rewanżu), nie napisałeś tylko że wcześniej był prawdziwą skałą w meczach z Romą, ManU, Interem, że tylko te wymienię. Cafu faktycznie gra dużo i jego zmiennika nie ma. Tu się zgadzam. Pisałem w którymś z wielu tematów transferowych, że dobrym rozwiązaniem byłoby zakupienie Bonery. Teraz zastanówmy się nad naszym kapitanem. Maldini faktycznie ma już swoje lata, ale w dzisiejszym futbolu można grać znacznie dłużej niż pare lat temu. Nie polecałbym opierania swojej opini jedynie na Championship Managerze ;-) Maldini w przekroju sezonu pokazał, że ma jeszcze siłę na gre i nie przekreślałbym tego zawodnika. Na lewą stronę naszą alternatywą jest Kaładze, a jeżli potwierdzi się transfer Jankulovskiego to będzie aż 4 zawodników (z Pancaro i Maldinim) na lewą stronę.
Najbardziej rozśmieszyła mnie opinia, że Nesta pogra jeszcze tylko 2 lata ;-) :lol: :o
Rozumiem, że to kolejna informacja zaczerpnięta z bardzo dokładnie zasymulowanych kolejnych 2 sezonów na CM'ie :wink: Moim zdaniem Sandro jest w najlepszym momencie swojej kariery i w do tego w optymalnym wieku. Tak dla przypomnienia - Nesta w marcu skończył 29 lat ;)

pzdr,
_________________
['] C.A.R.E [']
 
 
sicmaggot 
Milanista




Dołączył: 06 Gru 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Maj 10, 2005 12:16   

Wobec kiepskiej formy Seedorfa Milan zwrócił uwage na lewego pomocnika Olimpique Lyon Florenta Maloude. Zawodnik ten zapowiadał wcześniej jakoby nie miał zamiaru opuszczać druzyny nowego/starego mistrza Francji, ale wobec rezygnacji ze stanowiska terenera Paula Le Guena również i Malouda ma zamiar opuścić Olimpique. Zawodnikiem zainteresowany jest również MU i Inter.
Nowego bramkarza ma zamiar pozyskać AS Roma. Wobec problemów z kontuzjami bramkarzy, Roma złożyła zapytanie o Christiana Abbiatiego. Myślę, że oferta Romy jest o tyle warta rozważenia, że Abbiati nie ma praktycznie w Milanie szans na grę, a jeśli nawet dostanie szansę w Coppa Italia to raczej nie należy do pewnych punktów drużyny. Podobno Rzymianie są zainteresowani wypożyczeniem Abbiatiego nawet na jeden sezon.
 
 
 
MaŁy BKS 
Milanista



Dołączył: 17 Gru 2004
Skąd: Białystok
Wysłany: Wto Maj 10, 2005 12:52   

co do nesty to sie pomylilem nie wiem czemu chodiz mi po glowie ze ma juz 30 na karku :D pozatym wspomniajac o zawdnikach psv chcialem powiedziec ze by sie przedali zamiast rui costy brochciego oraz pipo lub tomasona ...pozatym co mysliscie o sprowdzeniu alexa z psv w sumie to nie moj pomysl ale jestem ciekaw co macie do powiedzenia???
_________________
THE BEST FANS BIAŁYSTOK
 
 
stan 
Milanista z Klasą




Dołączył: 14 Lis 2004
Skąd: Łódź
Wysłany: Wto Maj 10, 2005 13:39   

Alex, zdaje sie, jest pilkarzem Chelsea wypozyczonym do PSV na 2 sezony, wiec raczej trudno go bedzie stamtad wyciagnac.

[ Dodano: Sro Maj 11, 2005 11:28 ]
dzisiaj Łysy powiedział, ze nie mozemy myslec o przyjsciu Tottiego, bo jest on (Totti nie Łysy :mrgreen: ) symbolem Romy. czyzby wiec sie naprawde cos szykowało :wink: :P ?
_________________
Una vittoria non mi appaga. Una sconfitta non mi ferma. Rossonero per dare il massimo.

Ateny, kraina mitów, gdzie historia została zapisana na nowo 23 maja 2007.
 
 
inv 
Milanista




Dołączył: 16 Lip 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Maj 12, 2005 22:53   

a tymczasem wedlug włoskiego Guerin Sportivo Fiorentina zdecydowala sie, a nawet doszla do porozumienia z Abbiatim w sprawie jego przenosin do Violi w najblizszym oknie transferowym :(

podobno Christian już się zgodził i jesli Fiorentina utrzyma sie w serieA to wszystko wskazuje na to, ze bedziemy musieli szukac nowego drugiego bramkarza :(

przyznam, ze mam duzy szacunek do Christiana i uwazam, ze nalezy mu sie gra w pierwszej jedenastce klasowego zespolu (a takim ma szanse na powrot stac sie Viola). Bramkarz tego kalibru potrzebuje sie rozwijac i nie dziwie sie jego decyzji. W kazdym razie z pewnoscia bede sledzil jego dalsza kariere.

Szkoda jednak, ze (prawdopodobne) odejscie zmusi nas do szukania zmiennika, bo o takiego nie bedzie latwo...
_________________
Don't say you want me
Don't say you need me
Don't say you love me
It's understood
 
 
JUVEFANE_10 
Juventino



Dołączył: 08 Wrz 2003
Skąd: Czyżowice
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 09:31   

Jankulovski doznał kontuzji lewej kostki i wstępne informacje mówia nie nie zagra przez 3 miesiące.Kontuzji nabawił się z Roma w Pucharze Włoch.!
_________________
1905, 1926, 1931, 1932, 1933, 1934, 1935, 1950, 1952, 1958, 1960, 1961, 1967, 1972, 1973, 1975, 1977, 1978, 1981, 1982, 1984, 1986, 1995, 1997, 1998, 2002, 2003, 2005,2006
 
 
 
Carlo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Sie 2003
Skąd: Byszyce
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 11:27   

Jednocześnie pojawiły się informację że mimo kontuzji Jankulovskiego jego transfer do Milanu nie jest absolutnie zagrożony, a wszystkie ustalenia ze stycznia nadal obowiązują. Teraz czekamy tylko na dementi transferu przez Gallianiego i wszystko będzie jasne :-D
_________________
Leopolis semper fidelis!
 
 
 
TomekW 
Administrator




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: Tullamore
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 13:11   

Ponoc w zwiazku z kontuzja Jankulovskiego Milan zmienil troche swoja strategie transferowa. Rossoneri nie wycofaja sie z transferu, ale beda chcieli kupic jakiegos zmiennika, ktory bylby wykorzystywany do czasu powrotu Marka do zdrowia. Kaladze ma ponoc zostac poswiecony (wraz z Tomassonem), zeby miec na Gilardino, wiec trzeba bedzie kogos, kto zluzuje Maldiniego pod nieobecnosc Jankula ;) Kandydatami byli miedzy innymi Parisi z Messiny i Grosso z Palermo, ale oni sa tez na celowniku Juve i Interu, wiec cena bylaby dosc wysoka - za wysoka jak na zmiennika, nawet klasowego. Dlatego Lysy i spolka planuja podobno sciagnac znow do Milanu Maxa Tonetto z Sampdorii. Tonetto gral juz w ACM w sezonie 1999/00, po czym odszedl do Bologny. Jest doswiadczonym lewym obronca/pomocnikiem, a w obecnym sezonie pokazal, ze moze byc przydatny takze pod bramka rywala (5 goli). Jego najwiekszym atutem jest cena, ktora na pewno nie bedzie wygorowana. Mowi sie, ze mozliwa jest wymiana Tonetto - Simic, bo bedacy na wylocie z ACM Chorwat pasowalby do planow Waltera Novellino, ktory szuka solidnego obroncy, mogacego grac na prawej stronie i w srodku.
A ostatnie zamieszanie w sprawie Gilardino jest ponoc robione celowo. Specjalnie mialaby zostac wytworzona sztuczna atmosfera niepewnosci wokol transferu, ktory ma w koncu byc tryumfalnie ogloszony. Mialby to byc element gry politycznej Berlusconiego, pokazujacy, ze jak czegos chce, to to ma, niezaleznie od trudnosci itd ;) Zobaczymy na ile okaze sie to prawda ;)
PS: Ponoc powaznym kandydatem na pozycje zmiennika Pirlo jest Fabio Liverani, ktory mialby przyjsc do nas na zasadzie wymiany na Brocchiego.
PS2: Szykujmy sie na kolejne "newsy" o odejsciu Shevy ;) Ponoc pare dni temu widziano go, jak jadl obiad z Abramovichem :lol:
_________________
Abbiamo un grande sogno in fondo al nostro cuore
vedere il grande Milan che vince il Tricolore
 
 
 
RASI 
Juventino




Dołączył: 19 Sie 2003
Skąd: Gdynia
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 13:25   

TomekW napisał/a:
PS2: Szykujmy sie na kolejne "newsy" o odejsciu Shevy ;) Ponoc pare dni temu widziano go, jak jadl obiad z Abramovichem :lol:

Chciałbym widzieć Twoją minę gdyby ( jakimś kosmicznym cudem ) Szeva naprawde przeszedł do Chelsea :wink:
 
 
 
TomekW 
Administrator




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: Tullamore
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 15:00   

Ciekawszy od mojej miny bylby zapewne sposob, w jaki rozwscieczony tlum kibicow Milanu "dziekowalby" wowczas Gallianiemu ;)
_________________
Abbiamo un grande sogno in fondo al nostro cuore
vedere il grande Milan che vince il Tricolore
 
 
 
nonenalim 
Administrator




Dołączył: 01 Lip 2003
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 15:00   

RASI napisał/a:
TomekW napisał/a:
PS2: Szykujmy sie na kolejne "newsy" o odejsciu Shevy ;) Ponoc pare dni temu widziano go, jak jadl obiad z Abramovichem :lol:

Chciałbym widzieć Twoją minę gdyby ( jakimś kosmicznym cudem ) Szeva naprawde przeszedł do Chelsea :wink:


gdyby sheva odszedl to Milan by dostal taka gore kasy, ze by starczylo na henryka, adriano i by jeszcze zostalo :P
 
 
 
Carlo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Sie 2003
Skąd: Byszyce
Wysłany: Pią Maj 13, 2005 23:20   

Jankulovski przychodzi za Kaladze, Gilardino za Tomassona, Liverani jako zmiennik Pirlo i jeszcze Tonetto (zdaje się że jeszcze nie umarła sprawa transferu van Bommela i Tottiego?) - zdaje się tyle na dziś jeśli chodzi o transferowe przymiarki. Mnie to szczerze powiem strasznie martwi, ponieważ nie ma mowy o zmienniku dla najsłabszego ogniwa linii pomocy Clarence'a Seedorfa. Niestety uważam że jego czas już się skończył i priorytetem wydaje mi się znalezienie kogoś na jego pozycję. Mnie na Olimpiadzie oczarował Luis Gonzales, który idealnie pasowałby do roli pół lewego pomocnika - ale niestety niedawno wykupiło go Porto. Tak czy inaczej mam nadzieję że Galliani o tym myśli.
Co do Tonetto - narazie nie ma mowy o pozbyciu się Pancaro - więc on mógłby chwiliowo zastępować Maldiniego na lewej obronie, więc ewentualny transfer Maxa (którego zresztą bardzo cenię) wydaje mi się trochę dziwny. Tym bardziej że nie słychać o poszukiwaniach dla dublera Marcosa Cafu, który jest niesamowicie eksploatowany, a jako, że ma on już swoje lata przydałby się tu wartościowy zmiennik (było słychać o Cassettim z Lecce - ale coś ostatnio temat podupadł).
No i trzeba by trochę przewietrzyć skład jeśli chodzi o żelaznych rezerwowych, którzy wydaje się nie mają już motywacji do ciężkiej pracy. Mam tu na myśli Abiattiego, Brocchiego, Pancaro, Simicia.
No i bardzo ciekawa wydaje mi się informacja że Tomasson zostanie sprzedany. Chodzi mi tutaj w szczególności o finanse. Oznacza to że zostaje Pippo Inzaghi. A przecież Jon Dahl ma ponad dwukrotnie niższy kontrakt od Pippo. Przypomnę że gdy Inzaghi przychodził do Milanu otrzymał najwyższą akceptowaną w tym klubie gaże - 4,5 mln euro netto, podobnie jak Sheva,Rui Costa (ostatnio przedłużono z nim kontrakt - więc pewnie obniżono mu zarobki), Nesta, Maldini. Gdy przyjdzie Gilardino on pewnie też otrzyma takie uposażenie, więc logiczne by było żeby rezerwowy (Inzaghi lub Tomasson) zarabiał trochę mniej. Ciekawe więc czy zostanie renegocjowany kontrakt (a może już został?) Inzaghiego, bo Galliani bardzo uważa żeby finanse klubu nie zostały zachwiane. W tym kontekście wydaje mi się mało prawdopodobne wykupienie Crespo z Chelsea. Co prawda bardzo wiele mu zawdzięczamy i do tego świetnie wpływa on na atmosferę w zespole (wydaje mi się że Hernan jest bardzo lubiany przez kolegów, bo jest bardzo sympatycznym człowiekiem), ale teraz z roku na rok prawdopodobnie będzie on grał coraz słabiej, więc nie wiadomo czy wyłożymy za niego pieniądze których będzie żądał Abramowicz.
Co do transferu Shevy. Co jakiś czas pojawiają się takie pogłoski - tym w końcu żyje prasa.Ja jestem kibicem Milanu od 1989 roku i nie pamiętam byśmy kiedykolwiek w tym czasie sprzedali którąś ze swoich największych gwiazd. Taką mamy politykę - mimo różnych giga ofert nie pozbywamy się najlepszych. Tak będzie i tym razem.
_________________
Leopolis semper fidelis!
 
 
 
TomekW 
Administrator




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: Tullamore
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 10:02   

Sprawa Van Bommela stoi w miejscu, bo on juz prawdopodobnie zdecydowal o swojej przyszlosci, ale oglosic to maja dopiero po sezonie. I to chyba on jest glownym celem na pozycje vice-Pirlo, a Liverani jest tylko alternatywa. Totti zas mialby byc kupiony przez Berlusconiego i przez niego oplacany, a jego przyjscie mogloby oznaczac przemeblowanie ustawienia i wtedy pod topor (czyt.: na lawe) trafilby Seedorf. No chyba, ze Totti gralby jako seconda punta, ale z drugiej strony Gilardino ma ponoc nas kosztowac 25mln euro, a zawodnika za takie pieniadze nie kupuje sie na lawke. Nie wiem, co z Pancaro, ale wydaje mi sie, ze w przyszlym sezonie bedzie mial tyle okazji do gry, co Simic w obecnym. Jestem przekonany, ze Milan sprowadzi dublera dla Cafu. Mowilo sie o Cassettim z Lecce badz o Mesto z Regginy. Jesli zas chodzi o Pippo, to nie wiadomo, ile tak naprawde teraz zarabia, bo przeciez kiedy klub renegocjowal pensje, to Pippo (podobnie jak Gattuso) podpisal kontrakt in blanco. Co do Crespo, to zobaczymy. Ewentualne przyjscie Tottiego oznaczaloby pozegnanie z Argentynczykiem, zwlaszcza ze Romek bedzie chcial na nim zarobic. Bedziemy madrzejsi po meczu z Udinese, bo wtedy beda mogli zaczac oglaszac transfery.
_________________
Abbiamo un grande sogno in fondo al nostro cuore
vedere il grande Milan che vince il Tricolore
 
 
 
sicmaggot 
Milanista




Dołączył: 06 Gru 2004
Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 11:59   

TomekW napisał/a:
Jestem przekonany, ze Milan sprowadzi dublera dla Cafu. Mowilo sie o Cassettim z Lecce badz o Mesto z Regginy.


Mówiło sie także o Bonerze, ale ten najprawdopodobnie trafi do Juventusu badź do Fiorentiny. Jednak numerem jeden na "liście życzeń" Ancelottiego wśród prawych obrońców jest Oddo z Lazio. Wydaje mi się , że to właśnie temu zawodnikowi najbliżej do Milanu.

Carlo napisał/a:

Mnie to szczerze powiem strasznie martwi, ponieważ nie ma mowy o zmienniku dla najsłabszego ogniwa linii pomocy Clarence'a Seedorfa. Niestety uważam że jego czas już się skończył i priorytetem wydaje mi się znalezienie kogoś na jego pozycję.


Ja ciągle mam nadzieje ( wiem, wiem nadzieja matką... :wink: ), że Kaladze jednak zostanie w Milanie. Naprawdę szkoda byłoby pozbywać się tego zawodnika. Jeśli Kala zostałby w Mediolanie to na lewej stronie pomocy mógłby grać Jankulowski, który na tej pozycji najczęściej występuje w Udinese. A jeśli pożegnamy sie z Gruzinem, to jak napisał Carlo należałoby szukać alternatywy dla Seedorfa. Byłbym zadowolony, gdyby tą alternatywą okazał sie Totti 8) Myślę, że temu zawodnikowi zmiana środowiska wyszłaby na dobre, gdyż wyraźnie "dusi się" w Romie. Gdyby transfery Tottiego, Gilardino i Jankulowskiego doszły do skutku to byłoby naprawdę pięknie :roll:
 
 
 
Carlo 
Milanista z Klasą



Dołączył: 13 Sie 2003
Skąd: Byszyce
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 14:32   

Ja też mam nadzieje że Kaladze zostanie a pozbędziemy się Pancaro. (ale niestety jest to wątpliwe bo za niego nie wzielibyśmy dużej kasy w odróżnieniu od Kachy). Wtedy Jankulovski grałby na lewej pomocy za Seedorfa. Z tym że nie zapominajmy, że Jankulovski gra w Udine jako typowy skrzydłowy, blisko linii końcowej. Milan gra jednak zupełnie inaczej bez klasycznego skrzydłowego, Seedorf gra bliżej środka zostawiając korytarz po lewej stronie dla rajdów Kaladze bądź Maldiniego. Z tym że skoro Serginho nieźle radzi sobie z występowaniem jako pół lewy pomocnik to czemu Marek miałby sobie nie poradzić?
No i sprawa Tottiego. Rzeczywiście można by poświęcić Seedorfa, ale wątpie czy na taki wariant zdecyduje się Ancelotti. Według mojej oceny Clarence ma 50% obowiązków w ofensywie i 50% w defensywie, a wystawienie Tottiego w takiej roli byłoby tylko marnowaniem jego potencjału. Z kolei gdyby za Seedorfa wystawić Tottiego i odciążyć go od zadań defensywnych to zachwiana zostanie równowaga między obroną a atakiem do której tak bardzo dąży Carlo. Tak więc dopóki Ancelotti rządzi w Milanie raczej taki wariant nie wchodzi w grę. Żeby grało aż tylu ofensywnych graczy (Sheva, Gilardino, Kaka, Totti) musielibyśmy zatrudnić jakiegoś trenera preferującego radosny styl gry - ale pewnie wtedy gralibyśmy pięknie i nic byśmy nie wygrali (a ja tak nie chcę :-( ) Ale rację ma Tomek z faktycznymi przymiarkami do wariantów składu na przyszły sezon poczekajmy do letniego mercato.
_________________
Leopolis semper fidelis!
 
 
 
TomekW 
Administrator




Dołączył: 02 Lip 2003
Skąd: Tullamore
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 16:10   

Zobaczymy, co C.A. przygotuje na przyszly sezon. Nasza obecna taktyka jest juz rozgryziona, wiec trzeba czyms zaskoczyc rywali ;) Z silnymi druzynami nie mozna sobie pozwolic na zaklocenie rownowagi, bo ona jest kluczem do wygranej (vide Milan-Barca), ale z ekipami murarskimi (:wink:) mozna zaszalec. A o wystawianiu Tottiego na pozycji Seedorfa nie ma mowy ;)
_________________
Abbiamo un grande sogno in fondo al nostro cuore
vedere il grande Milan che vince il Tricolore
 
 
 
chrissnail 
Milanista z Klasą




Dołączył: 21 Lut 2005
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 16:17   

Co do przyjścia Tottiego to jestem sceptycznie nastawiony. Nie podważam jego umiejętności i jakości gry. Jednakże tak jak napisałeś Carlo jego transfer może trochę namieszać w ustawieniu Milanu, które nie wymaga poprawy. Wymiany należy się jednak jakiejś na lewej stronie spodziewać. Nie wiem jaka jest sytuacja w chwili obecnej po kontuzji Jankulowsjkiego. Wiadomo, że zawsze są jakieś przesłanki przeciw takiemu transfrowi. Z drugiej strony nie wiem co się stało z tematem Bonery? Seedorf...no cóż...będzie miał ciężko poczas tego mercato. Strasznie go lubię ale jakikolwiek transfer na lewą stronę boiska będzie chyba dla niego wyrokiem...chociaż mogę się mylić. No i przycichła zbyt mocno sprawa z van Bommelem...czy to oznacza, że Barca go przechwyciła? I jeszcze jedno...mówi się że Abiatti jest już na wylocie do Fiory a o zmienniku dla Didy nic. Zawsze Dida miał ciśnienie (jako takie) ze strony Abbiattiego a jak teraz przyjdzie jakiś "anonim" to będzie z tym różnie...
 
 
ekro
Milanista




Dołączył: 11 Maj 2005
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 17:27   transfer

nogli by kupić jakiegoś napastnika np:Adriano albo Torresa :D
Ostatnio zmieniony przez ekro Nie Maj 15, 2005 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Qnen 
Milanista




Dołączył: 11 Paź 2003
Skąd: Krosno
Wysłany: Sob Maj 14, 2005 22:14   

Ja ostatnio jestem pod wielkim wrażeniem gry Roya Mackaya! Myślę, że gdyby nie wyszło zatrudnienie Gilardino - to własnie on powinien zostać partnerem Shevy. Co do naszej taktyki to wydaje mi sie ona w porządku tylko poszczególne ogniwa wymagają wymiany lub odbudowy. Na lewą stronę Jankulovski (mimo kontuzji, a Dede to moje marzenie), na prawą obronę być może Bonera, ale o niego będzie ciężko. Oddo? 29 lat... znowu troszkę wiekowy zawodnik... a może Zaccardo? Dalej... pomoc. I tu tak. Zmiennik dla Andrei Pirlo. David Pizzaro, Marc van Bommel pozostaje jeszcze De Rossi, Javier Mascherano czy też nasz Marco Donadel. Wybór jest spory. Za Seedorfa widziałbym owszem Tottiego. Zmieniłoby to toszke naszą taktykę. Większy ciężar odbioru w pomocy spoczywałby wtedy na Gattuso i Pirlo. Ale są również inni zdolni zawodnicy jak np. Montolivo czy też ciągle przewijający się van der Vart (jest jeszcze świetny Sneijder). No i co do bramki. Dida nr 1, a za Abbiatiego widzę Cudicciniego. Zawodników godnych reprezentowania naszego Milanu jest sporo, ale na nie wiemy też ile kasy Galliani przeznaczy na transfery.
 
 
adam012 
Milanista




Dołączył: 15 Gru 2003
Skąd: Katowice
Wysłany: Nie Maj 15, 2005 14:01   

Mnie na pozycje Seedorfa pazowalby Hugo Viana a kiedys tez sie onim troszke mowilo (mlodzutki i moglby sie od Clarensa jeszcze czegos nauczyc) co do Dede to zgadzam sie w 100% super obronca ale Roy?? no nie wiem jest juz troszke stara a troche kasy trzeba by za niego dac. Bonera to tez bylby ciekawy zakup (ja osobiscie w tym sezonie widzialbym 4 nowych w Milanie: Bonere, Gilardinio, Hugo Viane oraz Jankulovskiego. Co do Tottiego to watpie zeby gdzies z Romy odszedl (no chyba zeby spadli w co watpie) MVB rezerwowym?? chyba jednak nie, a Oddo tez swietny zawodnik ale jednak wole Bonere:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group