ACMilan.PL Strona Główna ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupowanie biletów przez MyMilan
Autor Wiadomość
CMPunk 
Milanista



Dołączył: 12 Kwi 2018
Wysłany: Czw Kwi 12, 2018 09:01   Kupowanie biletów przez MyMilan

Witam wszystkich!
Przeglądałem trochę forum i niestety nie ma konkretnej wiadomości, więc wierzę, że nie będzie problemu, że z tego powodu zakładam nowy temat.

Lecę w najbliższy weekend ze znajomymi do Mediolanu i chcieliśmy kupić bilety na mecz z Napoli. Po początkowych problemach z założeniem konta na MyMilan, jednak udało się zarejestrować. W końcu kupiłem również bilety i przelałem pieniądze... Tu jednak pojawia się problem. Przelew poszedł, pieniędzy na koncie nie mam, ale tak samo nie ma żadnej informacji o kupnie biletu. Czy powinienem dostać jakiegoś maila, mieć informację na koncie MyMilan? Czy klub wysyła jakieś bilety w PDFie do wydruku czy jak?
Mój brat lecąc w styczniu na mecz do Madrytu otrzymał od razu bilet w PDFie, czy tutaj też tak to ma wyglądać i pojawił się błąd, że go nie mam czy jak?
Gdzieś w starszych informacjach przeczytałem, jakby bilety miały być do odbioru na stadionie w kasie... To był jednak post sprzed kilku lat, więc nie wiem, czy jest wiarygodny i czy to się nie zmieniło?
Czasu coraz mniej, a nerwów coraz więcej, bo trochę pieniędzy trzeba było wydać na kupno 3 biletów, a dodatkowo do wydarzenia coraz bliżej... W sobotę lecimy, a dalej nie wiemy, co się dzieje...
Jest ktoś w stanie pomóc?
 
 
Mekin 
Milanista z Klasą




Dołączył: 17 Lip 2003
Wysłany: Czw Kwi 12, 2018 23:46   

Hej!

Spróbuj w ten sposób:

1. Wejdź na stronę https://tickets.acmilan.com
2. Zaloguj się na swoje konto
3. Kliknij w rozwijane menu przy swoim nazwisku (prawy górny róg) i wybierz Your data
4. Na środku strony powinno wyskoczyć Ci

Your personal informations Yours consents and authorizations Your orders

Kliknij "Your orders"

5. Jeśli zamówienie zostało zrealizowane pomyślnie powinno być widoczne w tym momencie. Teraz wystarczy, że wejdziesz w Details i masz możliwość wydrukowania biletów lub ponownego wysłania ich na swój e-mail.

Powodzenia!
 
 
CMPunk 
Milanista



Dołączył: 12 Kwi 2018
Wysłany: Pią Kwi 13, 2018 09:29   

Tu pojawia się problem, bo właśnie niczego nie ma...

Znalazłem w FAQ zapytanie dokładnie w identycznej sytuacji.. Nie jestem więc jedyny, każą zadzwonić do Call Center, co też uczynię niedługo i zobaczymy, o co będzie chodzić.

W każdym razie dzięki bardzo :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group