To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
ACMilan.PL
Forum polskich kibiców Milanu

ACMilan.PL - Regulamin forum

TomekW - Pią Wrz 05, 2003 12:45
Temat postu: Regulamin forum
REGULAMIN FORUM STRONY ACMILAN.PL (w poniższej formie obowiązuje od 27.06.2005)

1. Konta:
* Założenie konta na naszym forum jest równoznaczne z akceptacją tego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia nikogo z jego stosowania.
* Każdy użytkownik może posiadać tylko jedno konto na forum. Wykrycie kolejnych kont tego samego użytkownika spowoduje ich usunięcie, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie.
* Dozwolone jest umieszczenie w podpisie jednego obrazka. Dany element graficzny nie może być szerszy niż 400 pikseli i wyższy niż 50 pikseli. Rozmiar nie może przekraczać 10kb.
* Maksymalne wymiary avatara mogą wynosić 150x160 pikseli. Maksymalny rozmiar 40kb. Forumowicze, którzy nie zastosują się do tego punktu, stracą możliwość wyświetlania avatarów.

2. Zakładanie tematów
* Zanim założysz nowy temat sprawdź, czy juz takiego nie było. W tym celu skorzystaj z opcji "Szukaj".
* Tematy zakładane w poszczególnych pokojach powinny być ściśle związane z ich tematyką. Jeśli nie ma odpowiedniego pokoju napisz tam, gdzie tematyka jest najbardziej zbliżona.
* Jeśli temat nie będzie związany z pokojem zostnie on usunięty lub przesunięty do odpowiedniego pokoju.
* Nazwa tematu ma ściśle dotyczyć naszej wypowiedzi, powinna jak najdokładniej ją charakteryzować. Niedopuszczalne jest wpisywanie tematów za pomocą samych wielkich liter.
* Zakładając nowy temat zobowiazujesz się do uczestnictwa w nim i podjęcia dyskusji niezależnie od tego czy zgadzasz się, czy nie z opiniami innych użytkowników.
* Nie masz nic do powiedzenia? Nie pisz! Rozpoczęcie dyskusji w stylu: "co o tym sądzicie?" bez wyrażenia własnej opinii będzie karane żółtą kartką.
* Jeśli jakieś tematy nie będą kontynuowane, bądź dyskusja w nich zamieni się w monolog, będą zamykane. Każdy użytkownik ma prawo poprosić moderatorów o ponowne odblokowanie tematu.
* Zakładanie tematu by podać tylko link do strony jest zabronione. Do tego służy odpowiedni temat w Hydepark.

3. Posty
* Należy pisać poprawną polszczyzną oraz starać się zwracać uwagę na ortografię i interpunkcję. Zabronione jest uzywanie wulgaryzmow, w tym rowniez wykropkowanych. Wyjatek to przytaczanie cudzych wypowiedzi, ale wszelkie wulgaryzmy musza zostac wykropkowane (naduzywanie tego wyjatku moze zostac ukarane ostrzezeniem).
* Należy dbać o przejrzystość pisanego posta. Zabronione jest używanie na przemian małych i wielkich liter oraz nadużywanie Caps Locka.
* Wyróżniki tekstu (pogrubienie, podkreślenia, kursywa, BBCode) należy stosować tylko, gdy jest to potrzebne. Nadużywanie będzie karane ostrzeżeniami.
* Niedozwolone jest nabijanie ilości postów głupimi i bezsensownymi wypowiedziami, nie wnoszącymi nic do dyskusji (takimi jak np składanie życzeń piłkarzom).
* Odpisuj konkretnie na dany temat. Wypowiedzi, które nie mają nic wspólnego z założonym tematem będą usuwane, a ich autorzy karani kartkami.
* Wszelkie sprawy dotyczące dwóch osób należy załatwiać za pomocą Prywatnych Wiadomości, a nie na forum. Nikogo nie obchodzi, że umawiacie się na piwo, albo że właśnie się okazało, że jesteście sąsiadami.
* Forum służy do wymiany poglądów. Zabronione jest podawanie wyników na żywo. Od tego jest czat.
* Zabronione jest wykorzystywanie forum do reklamowania instytucji, stron, z których osoba reklamująca odnosi wymierne korzyści.
* Wklejanie newsów z innych serwisów bez cienia komentarza nie będzie mile widziane. Autorzy takich postów będą kartkowani.
* Należy pamiętać o tym, że w dyskusji atakujemy poglądy, a nie ich autora! Staraj się zachować granicę pomiędzy krytyką a obrażaniem.
* Wszelkie przejawy rasizmu klubowego (przekręcanie nazw klubów i nazwisk piłkarzy, znieważanie klubów i ich piłkarzy oraz kibiców, obraźliwe podpisy i avatary) będą bezwzględnie karane.
* Cytujemy tylko i wylacznie fragmenty posta na ktore chcemy udzielic konstruktywnej odpowiedzi. Cytowanie fragmentow na ktore nie odpowiadamy lub odpowiedz nic nie wnosi do dyskusji bedzie karane ostrzezeniem. Zabronione jest cytowanie calego posta, ktory znajduje sie tuz nad naszym. Za niewlasciwe cytowanie grozi ostrzezenie lub ban na 48 godzin, jesli uzytkownik ma juz ostrzezenie na swoim koncie.
* Zarty i aluzje w kierunku adminow oraz moderatorow podwazajace ich pozycje i wiarygodnosc beda karane.


4. Kary
* Jeśli ktoś złamie regulamin dostanie ostrzeżenie. Decyzję o przyznaniu ostrzeżenia podejmują moderatorzy. Co jakiś czas administratorzy będą usuwać ostrzeżenia. Zakres i częstotliwość występowania takiej amnestii określane będą według uznania administratorów i moderatorów.
* Kolejne wykroczenie będzie karane banem. Decyzję o przyznaniu bana podejmują admini w porozumieniu z wnioskującym o to moderatorem. Ban może być założony na określony czas lub bezterminowo. O długości bana decydują admini.
* Uzytkownik ma prawo odwolac sie od ostrzezenia tylko w temacie "Odwolania", wylacznie na ustalonych tam zasadach.
* W specyficznych przypadkach admini mogą usunąć użytkownika bez ostrzeżenia.
* Zwracanie uwagi użytkownikom łamiącym zasady należy do zadań moderatorów. Pouczanie przez innych forumowiczów (np. "taki temat już istnieje") będzie traktowane jako łamanie regulaminu i karane kartkami. Jeśli użytkownik czuje, że musi zwrócić komuś uwagę, powinien to zrobić za pomocą Prywatnej Wiadomości. Nie będą tolerowane próby wymuszenia usunięcia użytkowników.
* W skrajnych przypadkach admini zastrzegają sobie prawo do zbanowania IP całej grupy użytkowników.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group